“Mysigt ställe att ta en glass eller öl”

Café Tannefors Slussar
Rankad som nr 40 av 250 Restauranger i Linköping
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

En fin sommarkväll är slusscaféet ett oslagbart ställe. Inte för maten eller glassens skull men för atmosfären och läget invid Kinda Kanal. Skaldjurskvällarna är mycket prisvärda. Annars mysigt att ta en öl under promenaden runt ån.

Datum för besöket: juli 2017
Tack GunnelS_12

Omdömet skrevs 13 september 2017

Sommartid är det Linköpings mysigaste uteservering, beläget alldeles intill slussarna med fin utsikt över Stångån. Perfekt för ett glas vin i kvällssolen. Missa inte skaldjurskvällarna!

Tack Tobi_Katoy
Omdömet skrevs 6 september 2017

Detta är ett mysigt ställe för en fika eller dagens lunch, som dom även har. Tyvärr så har det bara sommaröppet. Utsikten är härlig precis bredvid slussarna.

Tack 192ullam
Omdömet skrevs 29 augusti 2017

Hit går nog de flesta för miljön, och jag har svårt att tänka mig ett café som är så beroende av vädret. När vi gick hit var det underbart väder och väldigt trångt.
Men räkmackorna smakade utmärkt, även om brödet hellre borde varit mörkt.

Tack Hermanlasse
Omdömet skrevs 25 juli 2017

Åkte hit för att ta en snabblunch, blev en räksmörgås som var sorgligt torr. Men det är fint att sitta vid slussarna och det är många besökare,

Datum för besöket: juli 2017
Tack 08sushi

Resenärer som tittade på Café Tannefors Slussar tittade också på

Sturefors, Linköping

Linköping, Östergötlands län

Besökt Café Tannefors Slussar? Berätta vad du tyckte!