“Fantastiskt!”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Linköpings i särklass bästa sushi!!
Fantastiska råvaror och snygga presentationer. Deras ” rullar” är magiska.

Tack Mikael E

Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Fantastiska sushi, gå brett!
Allt är gott.
Dessutom finns det ett stort utbud för avhämtning också.
I förhållande till kvalitet och smak mycket bra priser.
Prova på.
/Johan

Tack JohanK1347
Omdömet skrevs 19 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket goda och lagom stora ngiri med varierande sorters fisk. Bara det gjorde att denna restaurang fick min respekt. Så trött på sushi-ställen som bara serverar lax ngiri. Färsk och god fisk så som det ska vara, drack ett gott grönt te till. Rekommenderas varmt om ni har vägarna förbi Linköping.

Tack Jessika A
Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Restaurangen ligger centralt, parkeringshus ganska nära, 2 trappor upp. Lokalerna är fräscha och spartanskt inrett. Lokalen indelad i sektioner bl.a. en med stekbord och "hål i golvet" för stela västerlänningar. Tyvärr blir ljudnivån hög utan tillräcklig bullerdämpning i lokalen. Där rök toppbetyget.
Personalen mycket trevliga och serviceinriktade, mån om att vi 4 skulle trivas och veta vad vi åt och drack.
Sushin utsökt och trevligt upplagd. Salladen med bläckfisk delikat, Tempuran likaså. Efterrätten blev en 'drink' efter maten plus en utsökt Creme Brule.
Vi kommer att besöka den här restaurangen fler gånger. Den är mycket prisvärd.

Tack Benny K
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Jag och kollegorna var där på julbord 2016. Maten var riktigt god och stället var trevligt. Plus för läget mitt i stan, lite minus för prisnivån.

Tack Jessica C

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Sturefors, Linköping