“Underbart julbord!”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Jag och kollegorna var där på julbord 2016. Maten var riktigt god och stället var trevligt. Plus för läget mitt i stan, lite minus för prisnivån.

Tack Jessica C

Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Restaurangen har bra läge, men är en lite udda trapp (i trapphus) upp till restaurangen. Så enda negativa är väl entrén.. Vi har aldrig bokat i förväg men blir ändå väl omhändertagna och personalen anstränger sig för att vi ska få plats. Trevligt bemötande och man känner sig speciell som kund. Här kan man vara sig själv, men är ändå fint och bra stämning. Väldigt god mat och dryck och det går att fråga personalen kring både och. Helt klart bästa sushin i stan!

Tack photobyjohanna
Omdömet skrevs 28 september 2017

Med anledning av alla positiva recensioner för denna restaurang så såg jag verkligen fram emot ett besök. Åt ingen sushi utan valde stekbordet. Miljön vid detta matlagande är utmärkt, man tillagar sin egen mat över en öppen gaslåga. Tyvärr fanns bara två rätter att välja på; finsk entrcôte och skaldjur. Inget fel med finskt kött men varför inte svenskt. Det skulle vara bra med fler rätter när det gäller grillningen. Restaurangen ger sken av att vara en japansk men vad jag förstår så är det inte japaner som driver den. Och där tror jag att det går snett. Det är stor skillnad mellan hur t.ex. kineser och japaner hanterar service, respekt för gästen och kvalitén. Jag kände omedelbart att det var mer en snabbmatsrestaurang där man fortast möjligast ville bli av med kunden. Ingen känsla för kvaliteten för varken matvarorna eller hur man presenterar det. Utan tyvärr typiskt pushig, nästan kinesiskt stil, gentemot gästen. Heller ingen lyhördhet på speciella önskemål heller.

Undvik för tusan. Är bara irriterad av att jag lurades att gå dit.

Tack WGarvin
Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Exklusivt, bra kvalitet, supergod Sushi med japansk atmosfär och inredning. Lite dyrare än dom vanliga Sushi-haken, men rekommenderad verkligen.

Tack Kaka1974
Omdömet skrevs 31 juli 2017

Har ätit här två gånger, både med min partner och med föräldrar. Båda gångerna har varit väldigt trevliga med väldigt god mat samt trevlig och kunnig serveringspersonal. Intressanta smakkombinationer och inte bara standardsushin man får hos många andra.

Tack bson95

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Sturefors, Linköping