“God sushi, bra service”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 juli 2017

Har ätit här två gånger, både med min partner och med föräldrar. Båda gångerna har varit väldigt trevliga med väldigt god mat samt trevlig och kunnig serveringspersonal. Intressanta smakkombinationer och inte bara standardsushin man får hos många andra.

Tack bson95

Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Så otroligt gott och fräscht. Absolut den bästa sushin som jag ätit. Jag har varit här på lunch, middag och även ätit deras julbord. Alltid blivit väldigt nöjd

Tack Linslus_17
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Med högst betyg av alla restauranger i Linköping hade jag höga förväntningar. Kockens val var av hög klass. Ett extra + för miljömedvetna val av råvaror. "Balkongen" är dock ingen mysig plats om man vill sitta ute och äta en fin kväll. Blev inte överraskad av smakerna varför jag stannar vid fyra stjärnor.

Tack Mikael J
Omdömet skrevs 13 juni 2017 från mobil enhet

Lite trist med bara buffé, hade hoppats på lite mer utifrån vad jag läst och betygen. Men buffé, med dåligt påfyllda tråg för mongolisk grill, fin efterrätt men det var nog allt.

Tack Mikael A
Omdömet skrevs 31 maj 2017 från mobil enhet

Både fantastisk sushi och supertrevlig personal, absolut ett av mina favoritställen i Linköping. Det är lite lätt att missa då restaurangen ligger på övervåningen men värt att leta efter.

Tack Carolina O

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Sturefors, Linköping