“Buffé endast”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs juni 13 2017 från mobil enhet

Lite trist med bara buffé, hade hoppats på lite mer utifrån vad jag läst och betygen. Men buffé, med dåligt påfyllda tråg för mongolisk grill, fin efterrätt men det var nog allt.

Tack Mikael A
Det finns nyare omdömen om ShinNori
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs maj 31 2017 från mobil enhet

Både fantastisk sushi och supertrevlig personal, absolut ett av mina favoritställen i Linköping. Det är lite lätt att missa då restaurangen ligger på övervåningen men värt att leta efter.

Tack Carolina O
Omdömet skrevs maj 11 2017

Professionell engagerad personal som verkligen ser till kundens bästa.
Kökschefen Fung är ett gastronomiskt geni , han slutar aldrig att förvåna oss trots många besök .

Tack LinusLemur
Omdömet skrevs maj 2 2017 från mobil enhet

ShinNori har den bästa sushin jag någonsin smakat. Nere i Skåne tror jag inte att vi har något liknande när det kommer till japansk kokkonst. Glöm inte testa förrätten sjögräs.

Tack Owen H
Omdömet skrevs april 11 2017

På ShinNori hittar jag stans bästa sushi. Restaurangen står sedan många år tillbaka för hög kvalitet på mat och service. Kanske inte mest prisvärd, för maten kostar en slant, men om jag är sugen på läckraste sushin, är det bara ShinNori som gäller.

Lunchen var däremot väldigt prisvärd, men nu är öppettiderna begränsade till kvällstid.

1  Tack Peter A

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt ShinNori? Berätta vad du tyckte!