“Vad har hänt???”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs oktober 29 2015 från mobil enhet

Detta har länge varit min favorit i Linköping. Det slutade vara det i och med dagens besök. Sushibitarna var mycket lösa och ramlade i sär när jag tog i dem med ätpinnarna. Det fanns mer saker att anmärka på, men jag låter bli att redovisa dem. Det här var tyvärr sista gången jag gick hit. Farväl och hoppas restaurangen blir bättre! Tack och hej för mig.

Tack Henrik E
Det finns nyare omdömen om ShinNori
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs oktober 28 2015

ShinNori står i en klass för sig själv bland sushirestaurangerna i Linköping. Inte billigast, men med ett bra utbud och bra kvalitet. Det gäller såväl på luncher som på kvällar.

Tack Bengt I
Omdömet skrevs oktober 26 2015

En trevlig atmosfär och mycket trevlig personal och uppmärksam. Fin kombination av mat och dryck, utsökt.

Tack Tallebo
Omdömet skrevs oktober 26 2015

ShinNori har den bästa japanska maten i Linköping och en av de bästa i Sverige! Alltid genuint och väldigt gott.

Tack MatsWEr
Omdömet skrevs oktober 4 2015 från mobil enhet

Har varit här ett flertal gånger. Bästa sushin i stan! Den här gången delade vi på tempura, bläckfiskssallad, sashimi och creme brule. Mycket gott! Tog också en sakemeny - spännande smaker ihop med maten. Det som gör att omdömet inte blir toppbetyg är de små portionerna. Man blir inte mätt. Och med tanke på priset man betalar så känns det lite surt. Men vill man äta japanskt i Linköping så är definitivt det här det bästa stället.
Inredningen är enkel och snygg. Personalen trevlig men kanske inte alltid så snabba.

Tack LysandeSickan

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt ShinNori? Berätta vad du tyckte!