“Fräscht och gott”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs augusti 27 2015 från mobil enhet

Cool lite "otippad" lokal några trappor upp på Ågatan. Man kan sitta både ute & inne vilket är en bonus. Supergod sushi, fräsch & välgjord! Helt klart värt ett besök!

1  Tack Pia D
Det finns nyare omdömen om ShinNori
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs augusti 22 2015

Nu bra dryckesutbud med bra vinlista och Sake som passar till alla de olika r¨tterna, Servispersonalen är snabbare nu.
Stilren asiatisk miljö

1  Tack Ylva K
Omdömet skrevs augusti 22 2015

På Shin Nori serverades vi den bästa sushi som jag hittills ätit i Sverige. Vi intog lunch här och blev visade av hovmästaren till ett bord. Beställning gjordes vid bordet och när maten serverades fick vi berättat vad bitarna var gjorda på för råvaror och tips om i vilket ordning de skulle ätas i. Som tillbehör åt vi en bläckfisksallad som jag varmt rekommenderar. I lunchen ingick misosoppa, japanskt te samt en kaka. Restaurangen var indelad i två olika delar samt en uteterass.
De har en fräsch toalett som var extra utrustad med både tandpetare och handlotion.

1  Tack Nonno H
Omdömet skrevs juli 5 2015 från mobil enhet

Otroligt vällagad mat med fantastiska ägare som har passion för mat och då speciellt sushin.
Goda råvaror och fräscht.

1  Tack 688satuk
Omdömet skrevs juli 3 2015

Brukar återkomma till ShinNori när vi blir sugna på riktigt bra sushi. Har även testat stekbord och deras tempura rätter - inte varit besviken någon gång. Finns inte någon konkurrent till dem i Östergötland.
Jag rekommenderar kockens val och någon japansk öl!

• Atmosfär
1  Tack 966kalleK

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt ShinNori? Berätta vad du tyckte!