“Bästa sushin ”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 30 juni 2015 från mobil enhet

Ligger lite anonymt ett par trappor upp centralt på Ågatan. Har ätit här ofta och är nu alltid nöjd. Kanonbra och fräsch sushi och bra service. Ett bra lunchalternativ för den som vill ha något utöver det ordinära!

1  Tack Clasen59

Omdömet skrevs 14 juni 2015

Helt fantastisk sushi, och väldigt trevlig miljö och service.
Absolut prisvärt. Om man inte gillar sushi bör man testa stekborden de har i en sektion av restaurangen.

Tack Victoria S
Omdömet skrevs 3 juni 2015

Helt klart Linköpings bästa sushi. Jag har varit här ett flertal gånger och är alltid lika nöjd. Något dyrare än standard, men om man passar på att äta lunch här är det värt varje krona. Rekommenderar kockens sushi men också verkligen sjögrässalladen man kan välja till som side dish, den är jättegod! Fräsha lokaler och härlig uteterrass om man är där på sommaren. Ingår alltid kaffe på lunchen.

Tack linlinemma
Omdömet skrevs 20 maj 2015 från mobil enhet

Jättetrevlig matupplevelse. Fina miljöer, riktigt god sushi och trevlig personal. Något dyrt men ändå prisvärt med tanke på matkvaliteten.

Tack Markuseklund
Omdömet skrevs 19 maj 2015

Min absoluta favoritrestaurang i Linköping! De visar på stort engagemang i att leverera så bra sushi som det bara går och de erbjuder även andra spännande upplevelser som japanska stekbord, saké och vid tillfälle även det mytomspunna kobe-köttet.

Jag kan även varmt rekommendera att kolla in dem på Facebook för att få en inblick i vad som händer bakom kulisserna, som t.ex. när de åker ända asien för att ropa in fina råvaror på fiskauktioner för att servera dessa i Linköping. Att bara veta att det finns ett sånt driv hos ägare och personal lyfter ShinNori några snäpp extra.

Tack fiskhumla

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Sturefors, Linköping