“Mycket bra ställe!”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs april 20 2015

Fantastiskt god mat och mycket trevlig och serviceintriktad personal. Jag fick ett oerhört vänligt mottagande. Hit kommer jag att komma igen!

Tack Patricia H

Omdömet skrevs april 4 2015 från mobil enhet

Här var fiskbitarna relativt dyra. Dock var smaken mycket bra och bitarna upplevdes som färska. Personalen var mycket trevliga. Lokalen är rätt minimalistisk, men ändå rätt trevlig! Förmodligen serverar restaurangen Linköpings bästa sushi.

1  Tack Henrik E
Omdömet skrevs mars 14 2015

Trevlig atmosfär och väldigt god mat från fina råvaror. Vi åt julbuffé och var mer än nöjda. Har även provat sushin förut och varit nöjd. Rekommenderas varmt!

Tack lars f
Omdömet skrevs februari 26 2015

Bästa sushin i Linköping, mycket trevlig personal och lokal. ganska mycket dyrare än de övriga sushi restaurangerna i stan, men kvalitén på fisken är så mycket bättre! :)

• Atmosfär
Tack christoffer-sweden
Omdömet skrevs februari 23 2015 från mobil enhet

Åt på Shinnori nyligen och blev väldigt positivt överraskad. Blev serverade av en blond tjej som rekommenderade ett väldigt gott vin till vår sushi. Alltid kul med driven & kunnig personal. Fick en tallrik med blandade fisksorter och allt var otroligt gott.
Toppenservice kombinerat med underbar - rekommenderas varmt!

• Atmosfär
Tack augustfredriksson

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt ShinNori? Berätta vad du tyckte!