“Underbart gott!”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs februari 26 2015

Bästa sushin i Linköping, mycket trevlig personal och lokal. ganska mycket dyrare än de övriga sushi restaurangerna i stan, men kvalitén på fisken är så mycket bättre! :)

Tack christoffer-sweden
Det finns nyare omdömen om ShinNori
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs februari 23 2015 från mobil enhet

Åt på Shinnori nyligen och blev väldigt positivt överraskad. Blev serverade av en blond tjej som rekommenderade ett väldigt gott vin till vår sushi. Alltid kul med driven & kunnig personal. Fick en tallrik med blandade fisksorter och allt var otroligt gott.
Toppenservice kombinerat med underbar - rekommenderas varmt!

Tack augustfredriksson
Omdömet skrevs februari 18 2015 från mobil enhet

Bra mat och trevligt bemötande. Mysig och avslappnad atmosfär. Mycket god sushi, om än något dyrare än andra ställen. Pröva gärna en av de goda japanska ölen till maten.

Tack Håkan E
Omdömet skrevs februari 5 2015 från mobil enhet

Har bara besökt restaurangen för lunch och då beställde jag någon form av kombi-rätt med kycklingspätt, ris, friterade räkor, några bitar sushi med diverse tillbehör. Allting smakade mycket bra! Servicen var också trevlig och lättillgänglig vilket jag uppskattar mycket. Lokalen är fräsch och enkel med en del där man måste ta av skorna.
Tycker maten och service var värt priset. Kommer definitivt besöka restaurangen igen för lunch och säkert även någon kväll.

Tack Andreas B
Omdömet skrevs december 29 2014 från mobil enhet

Jag har ätit på Fung och Anhs sushirestaurang ett antal gånger, och det är lika gott och trevligt varje gång. Varmt rekommenderat, Linköpings och förmodligen regionens bästa sushi. De har även varm mat, grill vid bordet och sashimi. Mycket bra service och fint inrett.

1  Tack BigJoe_SE

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt ShinNori? Berätta vad du tyckte!