“Arbetslunch”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs februari 5 2015 från mobil enhet

Har bara besökt restaurangen för lunch och då beställde jag någon form av kombi-rätt med kycklingspätt, ris, friterade räkor, några bitar sushi med diverse tillbehör. Allting smakade mycket bra! Servicen var också trevlig och lättillgänglig vilket jag uppskattar mycket. Lokalen är fräsch och enkel med en del där man måste ta av skorna.
Tycker maten och service var värt priset. Kommer definitivt besöka restaurangen igen för lunch och säkert även någon kväll.

Tack Andreas B

Omdömet skrevs december 29 2014 från mobil enhet

Jag har ätit på Fung och Anhs sushirestaurang ett antal gånger, och det är lika gott och trevligt varje gång. Varmt rekommenderat, Linköpings och förmodligen regionens bästa sushi. De har även varm mat, grill vid bordet och sashimi. Mycket bra service och fint inrett.

1  Tack BigJoe_SE
Omdömet skrevs juli 16 2014 från mobil enhet

Vi äter lunch här ibland. Det är den bästa sushin jag ätit. Fantastiskt god lax. Lite dyrt och bitarna är ganska små, men det är såå värt det och man blir precis lagom mätt!

Tack ida_sverige
Omdömet skrevs juli 12 2014 från mobil enhet

I mitt tycke har Shi nori Linköpings bästa sushi. Jag ringde innan och bokade familjesushi för avhämtning. Vi fick 28 mycket goda bitar. Speciellt räkan var god. Trevlig service och restaurangen är riktigt trevlig miljö.

Tack AlNor
Omdömet skrevs juli 1 2014

Vi har varit på denna restaurang några gånger, har fått mycket bra service, bra mat varje gång och trevlig personal. Detta som vi kan klaga på är att lokalen är lite ljudlig när det är fullsatt.

• Atmosfär
Tack IcelandTourer

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt ShinNori? Berätta vad du tyckte!