“Bästa sushin!! ”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 16 juli 2014 från mobil enhet

Vi äter lunch här ibland. Det är den bästa sushin jag ätit. Fantastiskt god lax. Lite dyrt och bitarna är ganska små, men det är såå värt det och man blir precis lagom mätt!

Tack ida_sverige

Omdömet skrevs 12 juli 2014 från mobil enhet

I mitt tycke har Shi nori Linköpings bästa sushi. Jag ringde innan och bokade familjesushi för avhämtning. Vi fick 28 mycket goda bitar. Speciellt räkan var god. Trevlig service och restaurangen är riktigt trevlig miljö.

Tack AlNor
Omdömet skrevs 1 juli 2014

Vi har varit på denna restaurang några gånger, har fått mycket bra service, bra mat varje gång och trevlig personal. Detta som vi kan klaga på är att lokalen är lite ljudlig när det är fullsatt.

• Atmosfär
Tack IcelandTourer
Omdömet skrevs 27 juni 2014

Rekommenderar starkt ett besök på denna restaurang. Den ligger centralt på Ågatan, men kan vara svår att hitta eftersom skylten är liten och man behöver gå en trappa upp till restaurangen. Mysig inredning, mycket trevlig personal och fantastisk mat. Vi var där en vardagskväll i juni och det var nästan tomt, mycket konstigt eftersom det var fullt på andra restauranger. De har otroligt god sushi och även varmrätter. Friterade räkor och skaldjur var både vackert och mycket gott. Man kan få en trerättersmeny för 300 kronor, alltså även prisvärt.

Tack GabriellaSweden
Omdömet skrevs 17 mars 2014 från mobil enhet

Mycket god sushi. Kanske Linköpings godaste sushi. Rekommenderas varmt speciellt om man ska äta där då inredningen är väldigt fin och japansk.

2  Tack Jd0009

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Sturefors, Linköping