“Lyxigt med avhämtning av familjesushi”
Omdöme om ShinNori

ShinNori
Rankad som nr 3 av 224 Restauranger i Linköping
Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs juli 12 2014 från mobil enhet

I mitt tycke har Shi nori Linköpings bästa sushi. Jag ringde innan och bokade familjesushi för avhämtning. Vi fick 28 mycket goda bitar. Speciellt räkan var god. Trevlig service och restaurangen är riktigt trevlig miljö.

Tack AlNor
Det finns nyare omdömen om ShinNori
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs juli 1 2014

Vi har varit på denna restaurang några gånger, har fått mycket bra service, bra mat varje gång och trevlig personal. Detta som vi kan klaga på är att lokalen är lite ljudlig när det är fullsatt.

• Atmosfär
Tack IcelandTourer
Omdömet skrevs juni 27 2014

Rekommenderar starkt ett besök på denna restaurang. Den ligger centralt på Ågatan, men kan vara svår att hitta eftersom skylten är liten och man behöver gå en trappa upp till restaurangen. Mysig inredning, mycket trevlig personal och fantastisk mat. Vi var där en vardagskväll i juni och det var nästan tomt, mycket konstigt eftersom det var fullt på andra restauranger. De har otroligt god sushi och även varmrätter. Friterade räkor och skaldjur var både vackert och mycket gott. Man kan få en trerättersmeny för 300 kronor, alltså även prisvärt.

Tack GabriellaSweden
Omdömet skrevs mars 17 2014 från mobil enhet

Mycket god sushi. Kanske Linköpings godaste sushi. Rekommenderas varmt speciellt om man ska äta där då inredningen är väldigt fin och japansk.

2  Tack Jd0009
Omdömet skrevs december 25 2013 från mobil enhet

Sushin här är den bästa jag någonsin ätit i Sverige. Råvarorna är mycket fina och sushin håller världsklass. Rekommenderas varmt.

1  Tack Rsosoei

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt ShinNori? Berätta vad du tyckte!