“Fantastisk mat”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs juni 27 2014

Rekommenderar starkt ett besök på denna restaurang. Den ligger centralt på Ågatan, men kan vara svår att hitta eftersom skylten är liten och man behöver gå en trappa upp till restaurangen. Mysig inredning, mycket trevlig personal och fantastisk mat. Vi var där en vardagskväll i juni och det var nästan tomt, mycket konstigt eftersom det var fullt på andra restauranger. De har otroligt god sushi och även varmrätter. Friterade räkor och skaldjur var både vackert och mycket gott. Man kan få en trerättersmeny för 300 kronor, alltså även prisvärt.

Tack GabriellaSweden
Det finns nyare omdömen om ShinNori
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs mars 17 2014 från mobil enhet

Mycket god sushi. Kanske Linköpings godaste sushi. Rekommenderas varmt speciellt om man ska äta där då inredningen är väldigt fin och japansk.

2  Tack Jd0009
Omdömet skrevs december 25 2013 från mobil enhet

Sushin här är den bästa jag någonsin ätit i Sverige. Råvarorna är mycket fina och sushin håller världsklass. Rekommenderas varmt.

1  Tack Rsosoei
Omdömet skrevs juli 25 2013

Besökte Linköping under fotbollen och blev rekommenderad. Avskalat, kyligt, trött servitris, inget fel på smaken men priset och atmosfären gjorde att betygen faller. Inget ställe jag skulle besöka igen.

• Atmosfär
4  Tack Lisbje
Omdömet skrevs juli 19 2013

Helt fantastisk måltid med väldigt bra service.
Mycket trevlig, vänlig, kunnig personal som presenterar meny, ger förslag på kombinationer samt med ett leende fixar till den där extra biten eller ber köket dela den där rullen så att maten går "jämnt upp" på tre pers.
Mitt sällskap fick en extremt vällagad måltid; appetizer, plock + sushi + tempura, dessert + kaffe samt dryck; med en nota jag inte trodde skulle bli så billig som den faktiskt var.
Summa summarum: kanonkäk, kanonservice och bra valuta för peng.

• Atmosfär
1  Tack J H

Resenärer som tittade på ShinNori tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt ShinNori? Berätta vad du tyckte!