Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Linda P
Sundsvall, Sverige

Fint hotell i bra läge

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 11 juni 2024
Jättefint hotell m lämpligt gångavstånd till centrum. Superbra frukost m bra veg alternativ. Man kan alltid lita på Scandic! Fint rum. Dock så var det en dålig duschkabin som inte hölls på plats o list saknades på golvet, så det for vatten överallt.
Datum för vistelsen: juni 2024
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Ser du något problem med det här omdömet?
Detta är ett subjektivt omdöme som har skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Johanna Sandén, Guest Services / Front OfficeScandic Linköping City, svarade på det här omdömet
Svarade 11 juni 2024
Hej Linda, tack för ditt omdöme.

Så roligt att din vistelse har nått dina förväntningar och att ni har haft det trevligt här hos oss.
Vi önskar dig en trevlig sommar och ett varmt välkommen åter!

Med vänliga hälsningar,
Detta är det subjektiva svaret från en representant för ledningen på hotellet och inte från Tripadvisor LLC eller dess samarbetspartner.
    1 185 kr
    1 284 kr
4.3 km från Scandic Linköping City
Visa fler hotell i Linköping
Omdömet skrevs 10 juni 2024 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell som ligger centralt. Vi bodde högs upp i ett rum med terass och i rummet fanns även en stor bastu! Vi blev väldigt överraskade då vi inte uppfattat i rumsbeskrivningen att rummet skulle ha bastu. Frukost och service är i toppklass. Bra priser i minibaren. Rekommenderas! Garage finns också till bra pris.

Datum för vistelsen: juni 2024
Tack Rektorskan
Johanna Sandén, Guest Services / Front Office på Scandic Linköping City, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2024

Hej, tack för ditt fina omdöme.

Så roligt att ni har haft en trevlig vistelse här och att ni fått testa vårat fina bastu rum. Vi har endast ett rum med bastu och den är väldigt favoriserad. Hoppas ni får chansen att njuta av rummet igen, ni är så välkomna!

Omdömet skrevs 19 april 2024

Datum för vistelsen: april 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Johanna Sandén, Gästservice/reception på Scandic Linköping City, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2024

Omdömet skrevs 25 februari 2024 från mobil enhet

Ett stenkast från centrum och järnvägsstationen ligger detta hotell. Det är fint beläget vid Kinda kanal och har fin utsikt. Parkering finns i hotellet. Mitt rum var stort och bekvämt med en fin utsikt över kanalen och staden. Det var snyggt inrett med en skön fåtölj och ett bord. Frukosten var mycket varierad och av bra kvalitet. Servicen är dessutom genomgående toppen så jag skulle gärna återkomma.

Datum för vistelsen: februari 2024
Restyp: Reste ensam
Tack fitzbenedict
Johanna Sandén, Guest Services / Front Office på Scandic Linköping City, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2024

Hej och tusen tack för ditt fina omdöme.

Vi tackar för din tid här hos oss, vi blir så glada över att vi har kunnat nå alla dina förväntningar och erbjudit dig en toppen service.
Vi hoppas du väljer City igen, du är varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 6 februari 2024

Man vet vad man får när man bokar på Scandic, bra standard och bra frukost. Tyvärr är det lite lyhört på Linköping City hör när grannen går på toaletten och vid fest i restaurangen hör man upp till rummet helst om man bor ovanför.

Datum för vistelsen: februari 2024
1  Tack D7380WLanitac
Johanna Sandén, Guest Services / Front Office på Scandic Linköping City, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2024

Hej och tack för ditt omdöme!

Vad roligt att du har haft en trevlig vistelse och att vi nått dina förväntningar. Det gör oss så glada!

Vi ska definitivt ta din feedback vidare angående det lyhörda rummet. Det är inte den standarden vi vill ge våra gäster.

Hoppas du väljer att besöka oss igen, du är varmt välkommen!

Omdömet skrevs 30 januari 2024

Detta hotell har vi bott på sedan det var nytt och har ett fantastiskt läge vid Stångåns strand.
Rummen är stora och härliga med sköna sängar.Resturangen är helt suverän och serverar vällagad mat och frukostarna är rejäla med stort sortiment.
Baren är mysig och ligger i direkt anslutning till Resturangen.
Personalen på alla nivåer suveräna och serviceminded.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Rolf J
Johanna Sandén, Gästservice/reception på Scandic Linköping City, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2024

Tack för ditt mycket trevliga omdöme från ditt besök hos oss på Scandic Linköping City. Vi är glada att ni är återkommande gäster hos oss och att ni uppskattar läget, restaurangen och vår härliga personal. Jag delar med glädje dina fina ord med all personal på hotellet. Hoppas vi ses snart igen.
Bästa hälsningar
Johanna, Receptionschef