Kostnadsfri avbokning till den 22-02-06
FindHotel150 US$
Omdömet skrevs 26 oktober 2021

Datum för vistelsen: oktober 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Johanna Sandén, Gästservice/reception på Scandic Linkoping City, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2021

Omdömet skrevs 20 oktober 2021

Överlag är det ett mycket trevligt hotell. Lite synd att man måste stå på en bokning på hotellet för att utnyttja poäng när man köper saker i "kiosken", men det är ju generellt för Scandic. Det mest negativa är sängarna och kuddarna. Alltså, kan ni inte fixa lite rejälare kuddar, de som var nu måste ju max kosta 29 kr, då de närmast är obefintligt med fyllning! Hårda sängar, så inte höften kommer ned i en bra vinkel, utan man vaknar med ryggvärk. Bra med kylskåp på rummet! Bra frukost! Byggarbetsplats just nu precis bredvid, som störde en aning.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack Marvil74

Tack för ditt välskrivna omdöme efter din vistelse hos oss. Kul att höra att du gillar det mesta på hotellet. Vi tar till oss av er feedback om kuddarna och sängarna. Varmt välkomna tillbaka till oss på Scandic Linköping City!
Vänliga hälsningar
Johanna, Service Team Manager

Omdömet skrevs 8 september 2021

Datum för vistelsen: september 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Johanna Sandén, Gästservice/reception på Scandic Linkoping City, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2021

Omdömet skrevs 6 september 2021

Datum för vistelsen: september 2021

Omdömet skrevs 31 augusti 2021

Rummet var helt ok, lugnt och tyst. Parkeringen är alldeles för liten för så många med bil, personalen hade kunnat vara mer hjälpsam med att hänvisa till en annan parkering som ligger 3min att gå, många platser och som dessutom är betydligt billigare. Personalen hade inte den servicenivån som jag mött på andra Scandic. Hade i bokningen skrivit att vi åkt till Linköping för att fira mig som fyller 60år och som frekvent boende på Scandic så trodde jag att det skulle finnas en liten grattis hälsning eller uppgradering av rummet, men inte något. När vi bodde på Scandic Karlskrona i dec och firade min man som fyllde 60år fanns en liten hälsning på rummet, så trevligt och välkomnande. Behöver bli bättre för att jag ska bo här igen.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Monica Ö
Johanna Sandén, Gästservice/reception på Scandic Linkoping City, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2021

Hej Monica, Tack för din återkoppling efter din vistelse hos oss. Jag är ledsen att vi missat att uppvakta dig på 60 års dagen, stort grattis i efterskott! Jag hoppas att ni hade en fin vistelse i övrigt hos oss. Vi uppskattar din ärliga feedback och hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss framöver. Tveka inte att återkomma till mig då innan så ska jag se till att ni uppmärksammas.
Vänliga hälsningar
Johanna, Service Team Manager