Kostnadsfri avbokning till den 21-06-20
Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
SPARA 4 US$
Expedia.com152 US$
Priceline152 US$
Travelocity152 US$

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Johanna Sandén, Gästservice/reception på Scandic Linkoping City, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

BEDRÖVLIG person i receptionen STÖDDIG och hade en mästrande attityd till gästerna. Kände dessutom RASISTISKA vibbar från personen i fråga. Scandic borde utbilda sin personal i receptionen till att vara mycket mera service minded och hjälpsamma.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack I9539ABpeters
Johanna Sandén, Gästservice/reception på Scandic Linkoping City, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för din återkoppling på din senaste vistelse hos oss. Kul att du gillade vår frukost. Jag är ledsen att du upplevlde att du blev dåligt bemött, det ber jag verkligen om ursäkt för. Vi skulle såklart uppskatta att få veta vad som inte var bra så att vi kan bli ännu bättre på det vi gör. Om du vill får du gärna kontakta mig via email johanna.sanden@scandichotels.com.
Vänliga hälsningar
Johanna, Receptionschef

Omdömet skrevs 26 april 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Johanna Sandén, Gästservice/reception på Scandic Linkoping City, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2021

Omdömet skrevs 21 april 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Johanna Sandén, Gästservice/reception på Scandic Linkoping City, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Omdömet skrevs 19 april 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Johanna Sandén, Gästservice/reception på Scandic Linkoping City, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2021