Omdömet skrevs 9 februari 2018

Ett modernt och funktionellt hotell nära centrala delarna av Linköping. Rummen och själva hotellet lämnar inget att önska. Vid ankomst fick man ett mycket bra bemötande av personalen. Det som grumlar upplevelsen är den skorpliknande sak som såldes som "smörgås" i shoppen vid receptionen. Man tar helt enkelt inte båda ändarna av en formfranska och säljer. Något fungerar inte som det ska när personalen gör på det sättet.
Hade varit en femma om man varit bättre i köket och en tvåa om inte receptionspersonalen varit så trevlig.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Lennart L
Emma W, Manager på Scandic Linkoping City, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Hej Lennart,
Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme om vårt hotell, det hjälper oss mycket i vårt dagliga arbete med att bli bättre. Vi får ta till oss av dina kommentarer gällande shopmaten och se över vad vi ev kan behöva förändra. Härligt att höra att du uppskattade vår service.

Jag önskar er varmt välkomna tillbaka!

Hälsningar Emma W

Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Detta hotell är rent och fint med stora härliga rum och sköna sängar.
Garage finns i hotellets källare och perfekt att ta hissen upp till rummet.
Frukosten är väldigt omfångsrik och idag var en av damerna vid en liten disk och gjorde omeletter.
Allt var väldigt bra men tråkigt att frukostpersonalen inte plockat bort disk då endast ett bord fanns ledigt utan disk.

Bodde här: februari 2018, reste ensam
Tack Jangen

Hej,
Tack för att du har lämnat ett omdöme om vårt hotell!

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 16 januari 2018

Mycket trevlig personal. Vi bodde där i samband med en tävling och vi kunde få rummet lite tidigare samt lämna det lite senare så att det passade mot tävlingstiderna. Det var mycket uppskattat. Stor och fräsch frukostbuffe.

• Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack 215leenas
Emma W, Hotellchef på Scandic Linkoping City, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2018

Hej,
Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett så fint omdöme om vårt hotell. Ni är varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 14 januari 2018

Trevlig personal både i receptionen och i restaurangen Rummet var bra och närheten till centrala Linköping utmärkt. Lätt att parkera , Har bott här flera gånger och kommer givetvis att bo här igen när vi besöker linköping

• Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack 354christers

Hej Christer,
Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett så fint omdöme om vårt hotell. Det glädjer oss att höra att ni trivts så bra hos oss.
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Ett bra Scandichotell hyfsat centralt i Linköping. Bra service i receptionen och bra rymliga och fräscha rum. Frukosten är som alltid bra på Scandic med bra variation och serveras i ett trevligt rum vid vattnet.

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Charlotta L

Hej Charlotta,
Tack för din review! Kul att höra att ni har haft det bra hos oss och uppskattar vår frukost. Varmt välkomna tillbaka!