Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
malink782020
Stockholms län, Sverige

Scandic Linköping

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 19 mars 2024
Väldigt trevligt och välskött hotell med välstädat rum. Bra med garage i samma byggnad och gångavstånd till centrum. Jag skulle önska större glutenfritt utbud till frukost. Trevlig, hjälpsam personal.
Datum för vistelsen: mars 2024
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Ser du något problem med det här omdömet?
Detta är ett subjektivt omdöme som har skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Monica Klitsie, Guest Services / Front OfficeScandic Frimurarehotellet, svarade på det här omdömet
Svarade 22 mars 2024
Hej,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!

Monica Front office manager

Detta är det subjektiva svaret från en representant för ledningen på hotellet och inte från Tripadvisor LLC eller dess samarbetspartner.
1 290 kr
    825 kr
9.6 km från Scandic Frimurarehotellet
Visa fler hotell i Linköping
Omdömet skrevs 17 mars 2024

Jag glömde mitt skärp på sängen när jag bodde på Frimurarehotellet. Har försökt söka personalen men ingen har ”hittat det”. Så vad ni än gör, kolla extra på era värdesaker. Mitt skärp kostade 4000kr..

Tack emmaP2138GY
Monica Klitsie, Guest Services / Front Office på Scandic Frimurarehotellet, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2024

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att om skärpet. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Monica front office manager

Omdömet skrevs 15 mars 2024

Datum för vistelsen: mars 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.

Omdömet skrevs 26 februari 2024

Bodde en natt, fungerade mycket bra. Fick ett mycket bra rum (Top Level) med pentry (är nog även för lång stay). Enkelt att parkera då det finns garage där man enkelt kör in från baksidan. Betalning via kreditkort eller app. Trevlig personal. Bra frukost även om jag saknar riktiga bacon ( gäller alla Scandic).

• Restyp: Reste ensam
Tack 16bengta
Julia Lindström, Guest Services / Front Office på Scandic Frimurarehotellet, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2024

Hej,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett fint omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Hoppas att vi ses snart igen!

Julia Lindström
Receptionist
Scandic Frimurarehotellet

Omdömet skrevs 26 februari 2024

Dåligt att det inte står information om parkeringshus i mailet man får. Vi fick leta länge för att hitta. Kvällspersonalen hade snäsigt bemötande men frukostpersonalen var bra. Dyr parkering! Borde ingå i priset man betalar för natten. Tycker det var otroligt dyrt pris för en natt och inget jag rekommenderar vidare.

Tack jag701

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var så nöjd med din vistelse, och att du fick ett snäsigt bemötande av personal. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster. Vi tar till oss av din feedback angående tydligare info kring parkering.

Det glädjer oss att du ändå tyckte att frukostpersonalen var bra. Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Julia på Scandic Frimurarehotellet

Omdömet skrevs 13 februari 2024

Vi skulle hälsa på barn och blvande barnbarn.
örsta kvällen kom vi till Lkpg med gott mod. Åt på en hyfsad restaurant och gick sedan på en holländsk pub.

Därefter var min köra dam magsjuk hela helgen.

Men det hanterades så gott det gick.

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Anders E

Hej,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Trotts erat mående. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!

Monica