Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Omdömet skrevs 3 maj 2021

Personal som gjorde sitt jobb, utan glimten i ögat bortsett från den unga tjejen som städade - hon gav sitt allt både vad gäller underhåll av lokaler, humor och service mind! Hon hjälpte till med barnvagn, ploclade trasigt glas och var toppen i största allmänhet. Tänk vilken tur, för hon lyfte hela vår hotellvistelse!

Besviken ur ett Corona perspektiv då det under frukosten plötsligt inte var anpassat alls, trots att alla fick anpassade frukosttider. Ett helt fotbollslag kom inllampandes och personalen fortsatte smyga runt som ingenting. Där behöver NI steppa upp och tala om för gäster som vistas där utanför avtalad tid att de behöver gå, det är inte betalande gästers jobb!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack NLindh
Sabina Lundgren, Guest Services / Front Office på Scandic Frimurarehotellet, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2021

Hej,

Tack för att du har tagti dig tid att ge oss återkoppling efter eran vistelse, det uppskattar vi verkligen.

Va kul att höra! Det ska jag föra vidare till våran husfru.
Vi tar till oss av det du säger och jag för det vidare till våran ledarmöte där vi får se över våra rutiner och se till att personalen känner sig så pass empowered att de kan säga till i frukostmatsalen. Ber om ursäkt för det!

Hoppas att vi får se er här igen.
Varmt välkomna tillbaka!

Hälsningar

Omdömet skrevs 30 april 2021

Hotellet har allt en vanligt Scandic hotell har. Man får det man förväntar sig. Men anledningen till detta betyg är att frukosten på hotellet är under all kritik och varit så under ett par år. Försöker ofta boka annat hotell för att få en frukost man vill äta. Förbättrar dem det och fräschar till rumen så är detta helt klart ett prima hotell med bra läge då det ligger nära centralen och stadskärnan.

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack ojnboy

Hej,

Tack för ditt omdöme och återkoppling efter din vistelse, det uppskattar vi.
Vad tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med frukostbuffén. Vad är det du saknar?

Hoppas att vi ses igen. Välkommen tillbaka!

Hälsningar

Omdömet skrevs 19 april 2021

Allt var jättebra - min sambo och jag är helnöjda. Incheckningen gick smidigt och snabbt. Fräscht rum och en riktigt bra frukost där ni hanterade avstånd och rutiner på ett föredömligt sätt!

Enda (?) som jag kan anmärka på är att det inte fanns någon hotellbroschyr på rummet. Men det ska det kanske inte finnas längre?

1  Tack Journey48832812047
Sabina Lundgren, Guest Services / Front Office på Scandic Frimurarehotellet, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2021

Hej,

Tusen tack för ditt omdöme och härlig feedback efter din vistelse, det uppskattar vi verkligen!
Näe precis, vi får inte ha såna på rummet längre under rådande omständigheter.

Kul att ni trivdes så bra, hoppas att vi ses igen!

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 15 april 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Sabina Lundgren, Guest Services / Front Office på Scandic Frimurarehotellet, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2021

Omdömet skrevs 13 april 2021

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Sabina Lundgren, Guest Services / Front Office på Scandic Frimurarehotellet, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2021