Trip.com
Travelocity
Hurb137 US$
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Servicen var utan anmärkning men hotellet var slitet, dålig AC och frukosten var verkligen inget speciellt. Jag bodde med mina två barn och de fick kritor och spel att ta med hem. Hotellet ligger centralt men inte mitt i centrum.

Tack Ida R
Scandic Frimura... H, Manager på Scandic Frimurarehotellet, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2017

Tack för din respons! Vad glada vi blir att du tyckte att service och läget var bra.
Vänliga hälsningar Anna Johansson, hotellchef

Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Sen bokning av hotell gjorde att vi hamnade här trots att vi hade bil och inte hade behov av att bo centralt. Trevligt bemötande i receptionen! Något tråkiga rum, bordsskivan på skrivbordet hade stora repor. Tråkig utsikt över ett stort fult tak. Frukosten var jättebra , trevlig personal, stort fräscht utbud och väl påfyllt trots att vi åt sent.

1  Tack 169_sae
Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt dålig luft på rummet. Ganska "sunkig" känsla överlag på hotellet trots ett dyrare rum. Bra frukost och bra personal. Tråkigt att det inte fanns någon minibar på rummet och att riktiga baren inte öppnade förrän 17.30.

2  Tack 866linal
Omdömet skrevs 17 juni 2017

Bokade ett familjerum i 2 nätter. Ett av de sämsta scandichotell jag någonsin bott på. Sängarna var otroligt obekväma och det var mycket varmt och dålig luft på rummet. Städningen var inte den allra bästa med dammtussar under sängarna och grusigt golv. Ingen speciell frukostbuffè till barnen som det brukar finnas på scandics hotell. Plus i kanten till personalen som hade ett trevligt bemötande.
Synd att ett sådant centralt beläget hotell inte har högre standard!!

Tack sarawestlund

Tack för din respons! Vad glad jag blir att höra att du var nöjd med service och bemötande! Dina övriga anmärkningar tar vi till oss. Vi jobbar hela tiden för att göra våra gäster nöjda. Vänligen Anna Johansson, hotellchef

Omdömet skrevs 14 juni 2017

Datum för vistelsen: juni 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com