ZenHotels.com
Expedia.com146 US$
eDreams146 US$
Trip.com156 US$
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Rummen i sig är bra, de är väl utrustade och rena, även om min säng tyvärr var obekväm och rumstempen inte går att justera ner tillräckligt när det är sommar.
Personalen är överlag trevlig, de flesta gör nog sitt bästa.
Hotellets svaga länk är maten och restaurangpersonalen. Av kvällsmaten, en oinspirerad korv stroganoff, fanns bara rester kvar då en halvtimme av serveringstiden återstod. Ansatser att fylla på saknades. Frukosten var direkt dålig. Bara 2 sorters och dessutom gammalt bröd, en typ av ost (smaklös), kokt bacon (jo, kokt), ingen marmelad, bara en sorts juice (dessutom ljummen), kaffe så blaskigt att det såg ut som te ur en av de pågående bryggarna (se bild), halvflytande Bregott och våfflor som fastnade i järnet, då fett saknades (vi frågade efter det och fick kort veta att det hade man minsann aldrig haft).
På direkt förfrågan vid utcheckning påpekade vi allt detta och vi upplevde att receptionspersonalen tog det till sig på ett bra sätt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack HakanPalm
Omdömet skrevs 26 maj 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell i centrala Linköping.
Moderna rum med safebox, strykjärn, vattenkokare, Trevlig personal, hemtrevlig lobby/lounge, bra kvällsmat, fint och välutrustat gym med bastu och avsvalkningsbad.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack galderama
Omdömet skrevs 23 februari 2020

Ett mycket trevligt hotel bara 5 minuter från utelivet i Linköping. Bra rum och en fantastisk relax på översta våningen med ett bubbelbad utomhus, ett måste om man vill ha en mysig helg med någon man tycker om. På hotellet ligger också en resturang som är toppen

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Envallius
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Inledde det nya året med en kortare trip tillsammans med familjen till Linköping. Perfekt familjehotell där relaxavdelningen med bastu och tempererad utomhuspool var särskilt uppskattat av samtliga familjemedlemmar. Läget är bra med närhet till domkyrkan, stora torget och ett antal andra sevärda platser. Det går dessutom två bussar precis utanför hotellet. Frukosten trevlig och välfylld. Plus för att man kunde pressa sin egen apelsinjuice och bra våfflor. Minus till den extremt trista äggröran. Eftermiddagsfika och kvällsmål var schysst. Rummet rymligt och trevligt. På ytan välstädat, men när man letade efter prylar som barnen tappat bort visades en annan sida: extremt dammigt och använda snuspåsar under sängarna. Detta till trots på det stora hela en väldigt uppskattad vistelse.

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack jensa1978
Helen H, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2020

Hej JensA,

Roligt att er vistelse hos oss var uppskattad av hela familjen, varmt välkomna tillbaka.

Vänligen
Helen

Omdömet skrevs 14 december 2019

Rent, fräscht hotell med bra personal och en riktigt bra restaurang. Frukosten var rejäl. Enda nackdelarna var att det inte fanns parkering i garaget 5 min efter att jag betalat (personalen löste annan garageplats) samt att det är ganska lyhört mot korridoren.

Rumstips: Något tystare en bit från hissen.
Datum för vistelsen: december 2019
1  Tack JoeAdvtr
Helen H, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2020

Tack JoeAdvtr för att du tagit dig tiden att skriva om din vistelse hos oss.

Vänligen,
Helen - Hotelldirektör