Omdömet skrevs 8 januari 2020

Inledde det nya året med en kortare trip tillsammans med familjen till Linköping. Perfekt familjehotell där relaxavdelningen med bastu och tempererad utomhuspool var särskilt uppskattat av samtliga familjemedlemmar. Läget är bra med närhet till domkyrkan, stora torget och ett antal andra sevärda platser. Det går dessutom två bussar precis utanför hotellet. Frukosten trevlig och välfylld. Plus för att man kunde pressa sin egen apelsinjuice och bra våfflor. Minus till den extremt trista äggröran. Eftermiddagsfika och kvällsmål var schysst. Rummet rymligt och trevligt. På ytan välstädat, men när man letade efter prylar som barnen tappat bort visades en annan sida: extremt dammigt och använda snuspåsar under sängarna. Detta till trots på det stora hela en väldigt uppskattad vistelse.

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack jensa1978
Helen H, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2020

Hej JensA,

Roligt att er vistelse hos oss var uppskattad av hela familjen, varmt välkomna tillbaka.

Vänligen

Omdömet skrevs 14 december 2019

Rent, fräscht hotell med bra personal och en riktigt bra restaurang. Frukosten var rejäl. Enda nackdelarna var att det inte fanns parkering i garaget 5 min efter att jag betalat (personalen löste annan garageplats) samt att det är ganska lyhört mot korridoren.

Rumstips: Något tystare en bit från hissen.
Datum för vistelsen: december 2019
1  Tack JoeAdvtr
Helen H, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2020

Tack JoeAdvtr för att du tagit dig tiden att skriva om din vistelse hos oss.

Helen - Hotelldirektör

Omdömet skrevs 6 december 2019

Linköping överlägset bästa lunchrestaurang . serveras alltid god och välsmakande husmanskost på ett buffébord .Ingen restaurang är i närheten av dessa kockar att alltid skapa en utmärkt och välsmakande lunch

Trevlig och hjälpsam personal

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Håkan P

Hej Håkan P,

Tack för dina fina ord ska abolut ta det vidare till våra fantastiska kockar.

Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

Gillade mycket på det här hotellet. Läget är bra, sängen var bekväm, rummet var välstädat och att ett enkelt kvällsmål är inkluderat i priset är en bra idé som fler hotell borde ta efter. Hade gett en fyra i betyg om det inte vore för att rummet var fruktansvärt lyhört, både mot rumsgrannarna och ut mot korridoren.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste ensam
Tack PlanningIsHalfTheFun
Helen H, General Manager på Clarion Collection Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2019

Hej PlanningIsHalfTheFun,

Roligt att du tyckte om hotellet. Alla Clarion Collection Hotell serverar kvällsmat så de kan jag tipsa om när du är ute och reser i Skandinavien.

Det var tråkigt att du upplevde ditt rum som lyhört, nästa gång säg till i receptionen så kan vi hjälpa dig att byta rum.

Omdömet skrevs 14 oktober 2019

Mysigt hotell. Moderna rum som är fräscha. Fin toalett. Bra städat. Bra läge till centrum. Relaxavdelningen bra med fin takpool. Frukost riktigt bra med fräscha saker och stort utbud. Bra grattis ” lättkvällsmat” på kvällen med bra service.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Erik L

Hej Erik L,

Tack för att du tagit dig tid att skriva på tripadvisor om din vistelse hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka.