Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com146 US$
Booking.com149 US$
eDreams149 US$
Orbitz.com146 US$
Agoda.com146 US$
Trip.com159 US$
Omdömet skrevs 14 oktober 2019

Mysigt hotell. Moderna rum som är fräscha. Fin toalett. Bra städat. Bra läge till centrum. Relaxavdelningen bra med fin takpool. Frukost riktigt bra med fräscha saker och stort utbud. Bra grattis ” lättkvällsmat” på kvällen med bra service.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Erik L
Helen H, General Manager på Clarion Collection Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2019

Hej Erik L,

Tack för att du tagit dig tid att skriva på tripadvisor om din vistelse hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 29 september 2019 från mobil enhet

Var här en weekend med min flickvän. Helnöjd med det här hotellet, rummet var jätte fint bra läge och jacuzzin på takterrassen var en bra bonus. Frukosten var jäkligt bra, bäst enligt mig var möjligheten att göra sina egna våfflor.

Tack fredrikl325
Helen H, General Manager på Clarion Collection Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2019

Hej Fredrikl325,

Roligt att du och din flickvän hade en härlig helg hos oss och att ni är var nöjda med frukosten, den är en viktig del av hotellvistelsen.

Omdömet skrevs 23 september 2019

Superfint och fräscht hotell! Modernt men ombonat. (Kändes inte som man var i Sverige). Toppentrevlig personal, knäpptysta rum, fin bar, en frukostbuffé med ALLT. Bara ett minus, det fanns inget balsam eller bodylotion i badrummet. Inget litet badrumskit som man är van vid. Vi hade tyvärr inte det med oss då vi räknade med att det alltid finns.

Tack KatrinN488

Hej KatrinN488,

Roligt att ni hade en bra vistelse hos oss och var nöjda med allt. Det stämmer att vi inte har några små badrumskit på rummen för att spara på vår miljö. Men vi har back-up i receptionen så bara fråga nästa gång.

Omdömet skrevs 22 september 2019

Vi var där i helgen.
Vi blev verkligen väl bemötta när vi kom.
Trevlig tjej bakom disken. Vi hade lite otur med rummet vi fick.
Så vi gick tillbaka , och hon var så trevlig . Fick byta rum och
Vi kom upp ett steg på rum. Det var verkligen väl bemött.
Det var uppskattat.
Vi har varit där 4 gånger.
Bra frukost , och trevlig personal.. finns mycket att välja på. Till ock med eko.
Så tack för den här gången.
Vi kommer tillbaka.

Tack Simone1953

Hej Simone1953,

Trevligt att ni kommit och bott hos oss 4 gånger.

Ni är varmt välkomna tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 30 augusti 2019

Checkade in på Hotellet en Tisdag kväll efter en lång dags arbete och resande.
Mottagandet gjorde att man blev riktigt glad. God service och trevligt bemötande. Valde att parkera min MC i garaget som är beläget precis vid hotellet. Garaget var riktigt fint och rent. Ingång finns från garaget direkt in till hotellet. Rummet var rent och fint, inget att klaga på här. På detta Collection hotell serveras gratis middag. Maten var riktigt god samt att personalen i restaurangen var mycket trevlig.Restaurangen är värt ett besök även om man tar buffén som ingår eller väljer något från deras menu. Frukosten är helt klart godkänd. Bra utbud.Önskar man boende i Linköping där personalen är hjälpsam på alla vis så skall man välja detta hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Cobra_Peter
Helen H, General Manager på Clarion Collection Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2019

Hej Cobra_Peter,

Roligt att läsa din sammanfattning av vårt hotell. Du är varmt välkommen tillbaka när du vill.