eDreams148 US$
Travelocity148 US$
Trip.com159 US$
Omdömet skrevs 23 september 2019

Superfint och fräscht hotell! Modernt men ombonat. (Kändes inte som man var i Sverige). Toppentrevlig personal, knäpptysta rum, fin bar, en frukostbuffé med ALLT. Bara ett minus, det fanns inget balsam eller bodylotion i badrummet. Inget litet badrumskit som man är van vid. Vi hade tyvärr inte det med oss då vi räknade med att det alltid finns.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack KatrinN488
Helen H, General Manager på Clarion Collection Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2019

Hej KatrinN488,

Roligt att ni hade en bra vistelse hos oss och var nöjda med allt. Det stämmer att vi inte har några små badrumskit på rummen för att spara på vår miljö. Men vi har back-up i receptionen så bara fråga nästa gång.

Omdömet skrevs 22 september 2019

Vi var där i helgen.
Vi blev verkligen väl bemötta när vi kom.
Trevlig tjej bakom disken. Vi hade lite otur med rummet vi fick.
Så vi gick tillbaka , och hon var så trevlig . Fick byta rum och
Vi kom upp ett steg på rum. Det var verkligen väl bemött.
Det var uppskattat.
Vi har varit där 4 gånger.
Bra frukost , och trevlig personal.. finns mycket att välja på. Till ock med eko.
Så tack för den här gången.
Vi kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Simone1953

Hej Simone1953,

Trevligt att ni kommit och bott hos oss 4 gånger.

Ni är varmt välkomna tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 30 augusti 2019

Checkade in på Hotellet en Tisdag kväll efter en lång dags arbete och resande.
Mottagandet gjorde att man blev riktigt glad. God service och trevligt bemötande. Valde att parkera min MC i garaget som är beläget precis vid hotellet. Garaget var riktigt fint och rent. Ingång finns från garaget direkt in till hotellet. Rummet var rent och fint, inget att klaga på här. På detta Collection hotell serveras gratis middag. Maten var riktigt god samt att personalen i restaurangen var mycket trevlig.Restaurangen är värt ett besök även om man tar buffén som ingår eller väljer något från deras menu. Frukosten är helt klart godkänd. Bra utbud.Önskar man boende i Linköping där personalen är hjälpsam på alla vis så skall man välja detta hotell.

Tack Cobra_Peter
Helen H, General Manager på Clarion Collection Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2019

Hej Cobra_Peter,

Roligt att läsa din sammanfattning av vårt hotell. Du är varmt välkommen tillbaka när du vill.

Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Har haft en bra vistelse på hotellet. Bra träningsmöjligheter på liten yta. Bastu och bassäng också bra. Jacuzzi på takterrassen provade jag inte. Kvällsmat och frukost mycket bra, dock mycket skräp på golvet som ingen tog upp under frukost. Tycker också att man kan ha vanliga saltkar (frukost) istället för kvarnar som bara gör att det blir kryddor överallt på bordet. Städning i allmänna utrymmen inte gjord så att jag hade blivit nöjd som ansvarig.

Tack FJ215
Helen H, General Manager på Clarion Collection Hotel Slottsparken, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2019

Hej FJ215,

Det var roligt att höra att du haft en bra vistelse hos oss, men tråkigt att du inte var nöjd med städningen. Jag tar åt mig av kritiken och ska ta det vidare på hotellet.

Omdömet skrevs 17 augusti 2019 från mobil enhet

Sista hotellet på resan och två övernattningar. Goda sänger med bra täcken o kuddar. Standard hotellrum med minibar och kaffekokare.
Bra frukost och ännu bättre kvällsmat. Maten har fått separat betyg under Beer and Burger egna sida.
Det är tredje gången vi bor på hotellet, och tredje kedjan. Poolen har blivit mindre för varje gång, men fräschare.
Detta är inget 5⭐ hotell, men det får det i betyg ändå. Det är 5⭐ enligt min plånbok som medel Svensson när man ser till det stora o hela. Goda sängar, trevlig personal i restaurangen och receptionen, god mat och utomhus pool.
Andra hotell i samma kedja har lite att lära från Slottsbacken.
Vi återkommer gärna hit.

Tack marianneb925

Hej Marianneb925,

Fantastiskt att läsa din recesion av hotellet! Ni är varmt välkomna tillbaka!