Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com135 US$
eDreams135 US$
Travelocity135 US$
Orbitz.com135 US$
CheapTickets135 US$

Fantastiskt läge, mitt i centrum. Men möjlighet att boka garageplats runt hörnet.
Vi stannade med med våra barnbarn som bor i Linköping. Nu fick vi en trevligt helg tillsammans. Bra frukost. Men skulle uppskatta att någon från personalen övervakade att det bara var Max fem personer åt gången i rummet för att hämta mat. Annars är det lätt att få stå länge att vänta, för det är få av besökarna som respekterar 5 personers regeln.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack mikaelsohlen
Omdömet skrevs 30 augusti 2021

hotellet är ok. Rent och prydligt MEN restaurangen kan ni skippa. Man beställer en sort alkohol och de serverar något annat. Billigare men tar betalt för det dyrare
Efter konfrontation så erkänner de visserligen men rättar inte till det ekonomiskt

Bedrägeri? Ja !
Service Nää

finns massor av bra ställen i närheten !!!

Tack Micke606
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Vi fick (tillsammans med 5 andra par, och ett par lämnade hotellet till slut) vänta mycket länge till det kom någon att checka in, och ingen ursäkta mig eller något, inte riktig trevligt. möbler på rummet (131) var väldig sliten, och flera handtag saknades. Vi stannade 2 nätter men te/kaffe samt badsalt, conditioner, bodylotion blev inte påfyllda, efter att jag frågade kom hon till rummet och lämnade några stycken, men inte roligt när man står färdigt för att kliva in i badkaret och man ser att det inte finns något. Läckage vid toaletten, handduktorkare fungerade inte. centralt läge, mycket bra frukost

Tack 298monique
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Receptionisten var supertrevlig vid ankomst. Frukosten var helt ok. Läget är magiskt med alla uteserveringar precis utanför entrén. Tyvärr slutar de positiva intrycken där.. hissen var ur funktion så jag var tvungen att kånka mina väskor uppför trapporna. När jag väl hittat rummet så märkte jag att den hårda heltäckningsmattan var rätt… äcklig. Fläckar och torkade kakor i materialet. Ventilationen på toaletten hade bruna mögelfläckar. Såg inte så fräscht ut.

När jag senare skulle sova så gnisslade sängen vid minsta rörelse. Rejält. Vaknade flera gånger av ljudet när man vände sig i sömnen. Rumsdörrarna verkar vara gjorda av papp. Väcktes av andra hotellgäster som dundrade igen sina dörrar och pratade normalt i korridoren kl 7 på morgonen.
Ingen idé att försöka sova mer; dags för frukost.

Där möttes man av stressade unga tjejer som varken kunde heja eller le. Dom kunde heller inte hålla koll alls på restriktioner. En lapp där det uppmanades om max 5 personer vid serveringen ignorerades TOTALT av gäster och personal. Sexton personer, SEXTON, irrade runt som höns bland frukosten och plockade, och personal sa ingenting. I det trånga utrymmet där frukosten serverades är det oacceptabelt i dessa tider. En gäst hostade rakt i handen flera gånger i matsalen och gick sedan och plockade bröd med samma hand och tängerna man plockar tomat med, låg mitt bland tomaten med handtagen rätt ner. Allt kändes bara väldigt ofräscht och stressat.

Kan ha varit där på en dålig dag, vad vet jag, men jag kommer tyvärr välja ett annat hotell nästa gång, trots att läget är grymt. Det var inget ”Elite” här.

Restyp: Reste ensam
Tack xinx873
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Fint och trevligt hotell med bra bemötande av personalen. God frukost. Min son uppskattade särskilt att det fanns våfflor och pannkakor. Frukostmatsalen var dock inte så trevlig, bullrig och lite rörig och med för starkt ljus. Ljuddämpande mattor och avskiljande skärmar samt bordslampor istället för spotlights hade gjort susen! Det var ganska svårt att sova på grund av musik och prat från restauranger och uteserveringar till sent. Vi är ändå nöjda med vår vistelse!

Tack annelie827