Trip.com
eDreams129 US$
Priceline129 US$
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Receptionisten var supertrevlig vid ankomst. Frukosten var helt ok. Läget är magiskt med alla uteserveringar precis utanför entrén. Tyvärr slutar de positiva intrycken där.. hissen var ur funktion så jag var tvungen att kånka mina väskor uppför trapporna. När jag väl hittat rummet så märkte jag att den hårda heltäckningsmattan var rätt… äcklig. Fläckar och torkade kakor i materialet. Ventilationen på toaletten hade bruna mögelfläckar. Såg inte så fräscht ut.

När jag senare skulle sova så gnisslade sängen vid minsta rörelse. Rejält. Vaknade flera gånger av ljudet när man vände sig i sömnen. Rumsdörrarna verkar vara gjorda av papp. Väcktes av andra hotellgäster som dundrade igen sina dörrar och pratade normalt i korridoren kl 7 på morgonen.
Ingen idé att försöka sova mer; dags för frukost.

Där möttes man av stressade unga tjejer som varken kunde heja eller le. Dom kunde heller inte hålla koll alls på restriktioner. En lapp där det uppmanades om max 5 personer vid serveringen ignorerades TOTALT av gäster och personal. Sexton personer, SEXTON, irrade runt som höns bland frukosten och plockade, och personal sa ingenting. I det trånga utrymmet där frukosten serverades är det oacceptabelt i dessa tider. En gäst hostade rakt i handen flera gånger i matsalen och gick sedan och plockade bröd med samma hand och tängerna man plockar tomat med, låg mitt bland tomaten med handtagen rätt ner. Allt kändes bara väldigt ofräscht och stressat.

Kan ha varit där på en dålig dag, vad vet jag, men jag kommer tyvärr välja ett annat hotell nästa gång, trots att läget är grymt. Det var inget ”Elite” här.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste ensam
Tack xinx873
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Fint och trevligt hotell med bra bemötande av personalen. God frukost. Min son uppskattade särskilt att det fanns våfflor och pannkakor. Frukostmatsalen var dock inte så trevlig, bullrig och lite rörig och med för starkt ljus. Ljuddämpande mattor och avskiljande skärmar samt bordslampor istället för spotlights hade gjort susen! Det var ganska svårt att sova på grund av musik och prat från restauranger och uteserveringar till sent. Vi är ändå nöjda med vår vistelse!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack annelie827
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Centralt, härligt rum, bra sängar, frukost bra utbud, personal trevliga. Synd bara att rabatten vi hade för middag inte kunde användas på storan/humle & malt. För hotellets restaurang Bishop Arms är inte en trevlig resturang för ett hotell som Elite hotell.

Tack skebokungen62
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Besökte Verandaen för en drink tillsammans med familjen. Fin lokal. Dyrt men ok dricka. Men makan till arrogant bartender. Hon klarade att irritera hela sällskapet med sin fräcka attityd. Trist avslutning på en annars trevlig kväll i Linköping.

Tack Bosse T
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Åkte på en kort utflykt för att gå på utställning och passade på att sova en natt på hotell. Det ligger bra i närheten av både tågstationen och centrum. Rummet var helt okej och hade en bra golvfläkt som hjälpte I värmen. Frukosten var god och det fanns mycket att välja på.

De verkar ha haft mycket gäster eftersom jag först inte kunde checka in vid 15 som bokningsbekräftelsen sa, eftersom rummet inte var färdigstädat, men receptionspersonalen var trevliga och löste det ganska snabbt. Tack för en trevlig vistelse.

• Restyp: Reste ensam
Tack Evah19891