Trip.com
Priceline134 US$
eDreams134 US$
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Centralt, härligt rum, bra sängar, frukost bra utbud, personal trevliga. Synd bara att rabatten vi hade för middag inte kunde användas på storan/humle & malt. För hotellets restaurang Bishop Arms är inte en trevlig resturang för ett hotell som Elite hotell.

Tack skebokungen62
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Besökte Verandaen för en drink tillsammans med familjen. Fin lokal. Dyrt men ok dricka. Men makan till arrogant bartender. Hon klarade att irritera hela sällskapet med sin fräcka attityd. Trist avslutning på en annars trevlig kväll i Linköping.

Tack Bosse T
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Åkte på en kort utflykt för att gå på utställning och passade på att sova en natt på hotell. Det ligger bra i närheten av både tågstationen och centrum. Rummet var helt okej och hade en bra golvfläkt som hjälpte I värmen. Frukosten var god och det fanns mycket att välja på.

De verkar ha haft mycket gäster eftersom jag först inte kunde checka in vid 15 som bokningsbekräftelsen sa, eftersom rummet inte var färdigstädat, men receptionspersonalen var trevliga och löste det ganska snabbt. Tack för en trevlig vistelse.

• Restyp: Reste ensam
Tack Evah19891
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Hotellet har utmärkt och centralt läge inom staden, med både kollektivtrafik anknytning och parkering på kort gångavstånd. Allting är som man skulle förvänta sig och även lite extra poäng för; Snabb och enkel bokning. Hälsokost på frukost. Utmärkt restaurang. Fint fungerande AC på rummen. Bekväma sängar.

Tack carolinenord
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Fantastisk personal! Charmigt hotell, nära till allt, mitt i Linköpings stadskärna.
Vi hamnade i ett rum precis ovanför stora torget. Rekommenderas inte då det inte går att öppna fönstret för luft där pga ljudnivån.
Förutom den dåliga luftkonditioneringen finns inget att klaga på!

Tack synoveiversen