Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com135 US$
Priceline135 US$
eDreams135 US$
Travelocity135 US$
Orbitz.com135 US$
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Åkte på en kort utflykt för att gå på utställning och passade på att sova en natt på hotell. Det ligger bra i närheten av både tågstationen och centrum. Rummet var helt okej och hade en bra golvfläkt som hjälpte I värmen. Frukosten var god och det fanns mycket att välja på.

De verkar ha haft mycket gäster eftersom jag först inte kunde checka in vid 15 som bokningsbekräftelsen sa, eftersom rummet inte var färdigstädat, men receptionspersonalen var trevliga och löste det ganska snabbt. Tack för en trevlig vistelse.

• Restyp: Reste ensam
Tack Evah19891
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Hotellet har utmärkt och centralt läge inom staden, med både kollektivtrafik anknytning och parkering på kort gångavstånd. Allting är som man skulle förvänta sig och även lite extra poäng för; Snabb och enkel bokning. Hälsokost på frukost. Utmärkt restaurang. Fint fungerande AC på rummen. Bekväma sängar.

Tack carolinenord
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Fantastisk personal! Charmigt hotell, nära till allt, mitt i Linköpings stadskärna.
Vi hamnade i ett rum precis ovanför stora torget. Rekommenderas inte då det inte går att öppna fönstret för luft där pga ljudnivån.
Förutom den dåliga luftkonditioneringen finns inget att klaga på!

Tack synoveiversen
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Det här hotellet erbjuder gratis öronproppar till alla sina gäster och det finns en anledning till det. Mitt tips - bo inte här under sommarhalvåret om du vill kunna sova. Hotellet ligger precis vid stort torg med uteserveringar som spelar hög musik till kl 01. Ingen AC och omöjligt att ha fönstret öppet. Varmt och små rum med ok standard, ganska slitet. Imorgon blir det utcheckning en dag tidigare och byte till annat hotell.

Rumstips: Undvik helt under sommarhalvåret
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Linn N
Omdömet skrevs 21 juli 2021

+ ligger centralt
- ligger centralt

Fint hotell men det är knepigt att hitta när man anländer med bil som vi gjorde. Vågar lova att troligen 99%av de gäster som kommer med bil och inte varit här tidigare gör sig skyldiga till att köra gator som egentligen är avstängda för trafik.
Några parkeringar fanns inte vilket gjorde att vi fick gå långt för att ställa bilen. Det verkar inte finnas en enda gatuparkering i hela Linköping? Knappast hotellets fel men, jag kommer inte välja detta hotell igen av denna orsak .

Själva rummet luktade unket när vi kom in. Ganska slitet men goa sängar och städat. TVn funkade inte först men nått snille hade dragit ur kontakten, när vi agerat elektriker och tryckt i kontakten, funkade den igen. Ganska tyst på natten. Vi hade ac på rummet och det funkade fint. Vi sov gott. Frukost var ok. Standard vad man kan begära. Gott bröd, en hel del att välja på vad gäller pålägg osv.

Fördelen att hotellet ligger centralt är att det finns mycket att välja på när man vill äta. Det var den största fördelen.

Tack Mattias T