Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com121 US$
eDreams121 US$
Travelocity121 US$
Orbitz.com121 US$
Priceline121 US$
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Det här hotellet erbjuder gratis öronproppar till alla sina gäster och det finns en anledning till det. Mitt tips - bo inte här under sommarhalvåret om du vill kunna sova. Hotellet ligger precis vid stort torg med uteserveringar som spelar hög musik till kl 01. Ingen AC och omöjligt att ha fönstret öppet. Varmt och små rum med ok standard, ganska slitet. Imorgon blir det utcheckning en dag tidigare och byte till annat hotell.

Rumstips: Undvik helt under sommarhalvåret
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Linn N
Omdömet skrevs 21 juli 2021

+ ligger centralt
- ligger centralt

Fint hotell men det är knepigt att hitta när man anländer med bil som vi gjorde. Vågar lova att troligen 99%av de gäster som kommer med bil och inte varit här tidigare gör sig skyldiga till att köra gator som egentligen är avstängda för trafik.
Några parkeringar fanns inte vilket gjorde att vi fick gå långt för att ställa bilen. Det verkar inte finnas en enda gatuparkering i hela Linköping? Knappast hotellets fel men, jag kommer inte välja detta hotell igen av denna orsak .

Själva rummet luktade unket när vi kom in. Ganska slitet men goa sängar och städat. TVn funkade inte först men nått snille hade dragit ur kontakten, när vi agerat elektriker och tryckt i kontakten, funkade den igen. Ganska tyst på natten. Vi hade ac på rummet och det funkade fint. Vi sov gott. Frukost var ok. Standard vad man kan begära. Gott bröd, en hel del att välja på vad gäller pålägg osv.

Fördelen att hotellet ligger centralt är att det finns mycket att välja på när man vill äta. Det var den största fördelen.

Tack Mattias T
Omdömet skrevs 14 juli 2021

Vi gillade mycket besök detta hotell. Sängen var mycket skön, så var kuddarna.
Personalen i receptionen var mycket trevliga och hjälpsamma.
Personalen på restaurangen var trevliga också. Men gav inte korrekt information.
Sammantaget var det en mycket bra vistelse och vi kommer definitivt att överväga att gå tillbaka till hotellet. Det är ganska mycket i linje med Elite-standarder.
Om du besöker på sommaren, vänligen be om ett rom långt ifrån köksutsugssystemen så att du får en bättre atmosfär.

Tack EdwinT190
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Rummet var dåligt städat, luktade avlopp och låg använda tandpetare på badrumsgolvet. Lyhört, gick inte att ha fönstret öppet och öronproppar hjälpte inte. Ingen AC som standard så fönstret hade behövt hållas öppet. När nattlivet tystnat kunde jag äntligen somna på den stenhårda och knöliga sängen. Frukosten som jag hade sett fram emot var en ännu större besvikelse med en äggröra full av äggskal och pannkakor som smakade korv. Inte trevligt för en vegetarian att erfara.

• Restyp: Reste ensam
Tack CarolineL2481
Omdömet skrevs 29 juni 2021

Hotellet ligger bra till vid Stora torget, och nära även till Resecentrum. Då det är ett gammalt hotell, är hissen långsam. Men rummen är fina och välutrustade som vanligt på Elite-hotellen. Luftkonditioneringen fungerade bra i mitt rum. Frukosten är väldigt bra gällande både utbud och smak.

Datum för vistelsen: juni 2021
  • Restyp: Reste ensam