Omdömet skrevs 21 september 2020

Bra läge och mycket bra rum. Men det var väldigt hög musik som kom från uteserveringarna ( antar vi) och som gjorde att det var svårt att sova ( vid hade ett fantastiskt rum med fönster mot torget). Kanske är det annorlund under vintern då uteserveringarna är stängda.

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack monicasoderbergh
Anna Ljungmark, Gästservice/reception på Elite Stora Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2020

Tack för er återkoppling Monica,

Vi försöker ha en dialog med våra gäster att de kan vara en högre ljudnivå från uteserveringarna under helgerna.
Det är absolut lugnare under höst/vinter samt vardagar.

Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Läget är topp!

Uppgraderade till en svit, rum 100, som var magiskt trevlig, om än lite för kall och värmen var svår att få grepp om!

En vänligare receptionist i Niklas får man leta länge efter. Ödmjuk och tillmötesgående ut i fingerspetsarna!

Gymmet påminde om ett hemmagym men höll lite högre kvalitet.

Bra frukost. Det märks att de har rutin och vet vad folk vill ha.

Vi planerar att återvända 2021. Då blir det ett par nätter till

5/5

Tack AndreasNeuro
Anna Ljungmark, Gästservice/reception på Elite Stora Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2020

Tack för din återkoppling Andreas

Roligt att du uppskattade ditt besök.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

Vi bodde i två nätter och trivdes mycket bra! Fina och prydliga rum, bra frukost och trevlig personal. Mycket nöjda!
Närheten till Bishops Arms gör inte saken sämre! Läget är mycket bra med närhet till många sevärdheter som t ex domkyrkan! Lätt att parkera.

Tack 703matsl
Anna Ljungmark, Gästservice/reception på Elite Stora Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2020

Tack för er återkoppling!

Välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Bra centralt läge och även om hotellets parkering var fullbokad så finns tillgång till parkeringshus på rimligt gångavstånd. Först fick vi rum (superior) mot baksidan en och en halv våning upp då personalen trodde det skulle vara bra att slippa ljud från nattlivet på torget på framsidan. Detta rum bytte vi snabbt mot ett på framsidan då vi upplevde rummet som mörkt och klaustrofobiskt med endast smala fönster högt upp på väggen. Kändes som en källare. Troligen bättre någon våning högre upp. Det nya rummmet var inte stort, men upplevdes som luftigt med bra takhöjd. Rummet var på första våningen ut mot torget så en del ljud från uteserveringarna hördes in. Inget vi störde oss på då det blev en sen kväll för oss. Frächt badrum och riktigt sköna sängar. Bra frukost med det mesta man önskar inklusive våfflor. På hela taget ett bra hotell med god service. Kommer gärna hit igen.

Tack sysems
Anna Ljungmark, Gästservice/reception på Elite Stora Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2020

Tack för er fina feedback, roligt att höra att ni hade en fin vistelse hos oss :)
Varmt välkomna igen!

Omdömet skrevs 1 augusti 2020

En sak var positivt, sängarna var sköna.
Allt annat var inget att ha.
Svårt att parkera, deras egen var full, fick gå genom halva stan för att bli av med bilen.
Beställde frukostpåse att ta med. Detta var ett skämt så dålig var den.
1 äpple, 1 apelsin, 1 torr macka och 1 Festis, vem äter detta till frukost?
Reser ofta och detta var det sämsta vi någonsin fått.

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack AT_Sweden

Tack för din feedback, det ger oss möjlighet att förändra och förbättra oss.
Vi ska se över detta med frukostpåsen.
Då vi är det mest centrala
hotellet i Linköping kan trafiksituationen tyvärr ställa till problem men vi hjälper er gärna att hitta det bästa tillgängliga alternativet att parkera.
Varmt välkomna tillbaka till oss igen!