Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Ned gången ”hotell” väldigt lyhört både utifrån och mellan rummen! Bilderna på nätet är väldigt missvisande grattis till bra fotograf !!
Personalen i receptionen skulle behöva vara lite mera service minded .
Frukosten fixat i själv plock och sedan äta uppe på rummet väldigt bra ordnat dock var det mesta slut när jag kom 8
Nära centrum är ett + men det är allt!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Vigor1900
Reception Stångå Hotell, Gästservice/reception på Sure Hotel by Best Western Stanga in Linkoping, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2020

Tack för din recension! Vi tar till oss din feed-back och försöker hela tiden förbättra era upplevelser hos oss.

Omdömet skrevs 12 juli 2020

Litet trångt hotell nära järnvägsstationen. Receptionisten berättade att det blir frukostpåse imorgon. Ingen info bå hemsidan om detta vid bokningen. Hon skulle öppna för att hämta frukost kl 7. Vid halv8 ingen där. Fick ingen frukost alls. Fick lämna nyckeln till en annan gäst som lovade att lämna in den OM hon kom tillbaka
Skruttigt

Datum för vistelsen: juli 2020
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack svanteh2018

Hej! Jag beklagar att du inte var nöjd med din vistelse hos oss. Ska undersöka närmre varför ingen var på plats vid den tidpunkten.

Omdömet skrevs 12 april 2020 från mobil enhet

Hotellet var helt okej för en natt. Fräsch men liten. Den är mitt i stan, nära fina restauranger och tågstationen. Te, kaffe, vattenkokare fanns i rummet. En kyl med vatten fanns också i rummet. Frukosten var god, det fanns mycket gott att välja.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack gaaylee
Reception S, Receptionschef på Sure Hotel by Best Western Stanga in Linkoping, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2020

Hej! Tack för din recension. kul att ni gillade vår frukost. Varmt välkomna tillbaka till oss! Vänliga hälsningar, Sure Hotel by Best Western Stångå

Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Helt okej hotell för en natt.
Litet rum men väldigt fräscht med bl.a nyrenoverat badrum.
Jag och dotter betalade 640kr för en övernattning så schysst pris.
Väldigt hjälpsam och trevlig personal.
Frukosten som ingick var helt suverän!
Mycket att välja på och färskt.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste ensam
Tack 215tomasa

Hej! Kul att ni trivdes hos oss och vilket fyndpris ni hittade! Vi hoppas ni kommer tillbaka till oss. Vänliga hälsningar, Sure Hotel by Best Western Stångå

Omdömet skrevs 11 februari 2020

Centralt läge nära järnvägsstationen. Rummet helt OK med skön säng. Vattenkokare så man kan ta en kopp kaffe eller te på rummet. Fanns t.o.m en liten chokladbit. Positiv överraskning med en riklig och god frukost. Finns parkering utanför där man kan stå gratis på natten samt söndag om det finns ledig plats.Prisvärt.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Lili-Ann O

Tack för din recension Lili- Ann. Vi är glada att du trivdes hos oss, varmt välkommen tillbaka! Vänliga hälsningar, Sure Hotel by Best Western Stångå