Omdömet skrevs 11 februari 2020

Centralt läge nära järnvägsstationen. Rummet helt OK med skön säng. Vattenkokare så man kan ta en kopp kaffe eller te på rummet. Fanns t.o.m en liten chokladbit. Positiv överraskning med en riklig och god frukost. Finns parkering utanför där man kan stå gratis på natten samt söndag om det finns ledig plats.Prisvärt.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Lili-Ann O
Reception S, Receptionschef på Sure Hotel by Best Western Stanga in Linkoping, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2020

Tack för din recension Lili- Ann. Vi är glada att du trivdes hos oss, varmt välkommen tillbaka! Vänliga hälsningar, Sure Hotel by Best Western Stångå

Omdömet skrevs 3 november 2019 från mobil enhet

Ett lite enklare hotell. Vi hade bokat ett dubbelrum som var stort och såg ut som ett typiskt hotellrum. Tyvärr hade föregående gäst inte respekterat rökförbudet, trots att städerskan vädrat i några timmar så stank rummet av cigarettrök. Receptionisten förstod att vi inte ville bo och vi fick byta rum. Det enda rummet som var ledigt var ett litet dubbelrum med takfönster. Men rummet hade det vi behövde och var rent och fräscht. Mycket god frukost ett extra plus för risgrynsgröten.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack anna5002
Omdömet skrevs 1 oktober 2019 från mobil enhet

Sköna sängar och kuddar, en varierad och riklig frukost med bl a egna smoothies gör detta hotell mycket prisvärt! Promenadavstånd till järnvägsstationen och till stadens centrum och dess sevärdheter. Trots läget med en trafikerad gata utanför är rummen tysta.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Ann-Gerd
Omdömet skrevs 1 oktober 2019

3 nätters absolut ostörd nattsömn i sköna sängar trots centralt läge omedelbart intill stationen och mycket gäster på hotellet.Alldeles utmärkt frukost med många hälsosamma inslag. Vänligt trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera boendet.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Ulla S
Omdömet skrevs 6 september 2019

Det saknas fungerade fläkt på rummet, därav är ljudvolymen från intilliggande väg OCH järnväg mycket högt. Jag lämnade även in min väska på förmiddagen och fick inte veta att receptionen stängde kl 21 - vilket innebar (pga de tog aldrig mitt namn) att hotellet vägrade lämna ut väskan på kvällen, hade inte ställt upp den på rummet utan låst in den av säkerhetsskäl. Det är helt enkelt okunnig personal som jobbar här.

Rumstips: Boka inte rum här!
Datum för vistelsen: september 2019
Tack Adam L