Travelocity
SPARA 17 US$
Expedia.com83 US$
ZenHotels.com93 US$
Omdömet skrevs 1 oktober 2019 från mobil enhet

Sköna sängar och kuddar, en varierad och riklig frukost med bl a egna smoothies gör detta hotell mycket prisvärt! Promenadavstånd till järnvägsstationen och till stadens centrum och dess sevärdheter. Trots läget med en trafikerad gata utanför är rummen tysta.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Ann-Gerd
Omdömet skrevs 1 oktober 2019

3 nätters absolut ostörd nattsömn i sköna sängar trots centralt läge omedelbart intill stationen och mycket gäster på hotellet.Alldeles utmärkt frukost med många hälsosamma inslag. Vänligt trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera boendet.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Ulla S
Omdömet skrevs 6 september 2019

Det saknas fungerade fläkt på rummet, därav är ljudvolymen från intilliggande väg OCH järnväg mycket högt. Jag lämnade även in min väska på förmiddagen och fick inte veta att receptionen stängde kl 21 - vilket innebar (pga de tog aldrig mitt namn) att hotellet vägrade lämna ut väskan på kvällen, hade inte ställt upp den på rummet utan låst in den av säkerhetsskäl. Det är helt enkelt okunnig personal som jobbar här.

Rumstips: Boka inte rum här!
Datum för vistelsen: september 2019
Tack Adam L
Omdömet skrevs 16 augusti 2019 från mobil enhet

Läget är ganska ok lite i utkanten av stan, ca 5-10 promenad till Centralia delarna, frukosten var bra, dock lite trångt när vi var där. Hotellet hade en känsla av lägenhetshotell och lite oengagerad stämning. Hutlös dyr parkering vid hotellet. Rummet var helt ok.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Fredrik R
Omdömet skrevs 30 maj 2019 från mobil enhet

Stort rum mot innegården m balkong. Bra sängar, rent och fräscht.
Trivsam frukost i källarplanet med gott om lokalproducerade produkter.
Smidig incheckning trots att vi kom sent på kvällen. Vi kommer tillbaka

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack gujoem