SPARA 21 US$
Orbitz.com
Booking.com75 US$
getaroom.com96 US$
Omdömet skrevs 6 september 2019

Det saknas fungerade fläkt på rummet, därav är ljudvolymen från intilliggande väg OCH järnväg mycket högt. Jag lämnade även in min väska på förmiddagen och fick inte veta att receptionen stängde kl 21 - vilket innebar (pga de tog aldrig mitt namn) att hotellet vägrade lämna ut väskan på kvällen, hade inte ställt upp den på rummet utan låst in den av säkerhetsskäl. Det är helt enkelt okunnig personal som jobbar här.

Rumstips: Boka inte rum här!
Datum för vistelsen: september 2019
Tack Adam L
Omdömet skrevs 16 augusti 2019 från mobil enhet

Läget är ganska ok lite i utkanten av stan, ca 5-10 promenad till Centralia delarna, frukosten var bra, dock lite trångt när vi var där. Hotellet hade en känsla av lägenhetshotell och lite oengagerad stämning. Hutlös dyr parkering vid hotellet. Rummet var helt ok.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Fredrik R
Omdömet skrevs 30 maj 2019 från mobil enhet

Stort rum mot innegården m balkong. Bra sängar, rent och fräscht.
Trivsam frukost i källarplanet med gott om lokalproducerade produkter.
Smidig incheckning trots att vi kom sent på kvällen. Vi kommer tillbaka

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack gujoem
Omdömet skrevs 14 april 2019 från mobil enhet

Gångavstånd inom centrum. Trångt men rent. Svårt med parkering . Billigast andra sidan järnvägen. Trevligt bemötande. Betalade 1795 för samma rum som gick för 653 på måndag. Ok frukost . Smala sängar.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack elsahl
Omdömet skrevs 25 november 2018 från mobil enhet

Vi hade en natt här. Rum mot gården. Tyst och rent. Bra frukost men trångt serveringsutrymme. Ok sängar. Ett helt okej budgethotell. Ja det var en svag lukt i badrummet som försvann. Bra och starkt wifi i hela hotellet så stabil uppkoppling. Inget hotell jag skulle boka för många nätter eller vid semester men helt ok för jobb eller natt vid genomresa.

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste i arbetet