Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Vi bodde där 1 natt. Litet rum men fräscht, men väldigt varmt. Badrummet var helt ok. Tråkigt läge utmed en väg + järnvägen. Varmt på rummet. Frukosten var ok. Tjejen som satt i receptionen när vi kom var supertrevlig & hjälpsam. Vi hade tur att få en plats på deras egna parkering. Men kom i tid finns inte så många platser där.

Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack Anna I
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Bodde med sambo och barn en natt. Rummet var helt okej, lite äldre badrum. Ingen ac, och öppnade man fönstren så hördes järnvägen väldigt mycket så det blev varmt i rummet.

Helt okej frukost som hade det man förväntade sig.

Kanske inget hotel jag skulle boka för flera nätter men för en natt på vägen så var det ett helt okej alternativ som inte kostade allt för mycket.

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack Mikael K
Omdömet skrevs 15 juli 2018

Ett medelmåttigt äldre hotell, men med bra sängar och funktionsdugliga, men slitna rum. Frukosten ok men inget överflöd. Tjejen i receptionen var suverän när vi kom och visade runt oss på en karta vart vi kunde äta mm. Ett stort plus är gratis parkering, men kom i tid, det finns bara 13 platser.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Bengt_Kinna_Sweden
Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Ett okej hotell. Inte så nytt och ser lite tråkigt ut men rent och fräscht.

Läget är bra med närhet till stationen och centrum.

Toaletten med dusch var väldigt liten.
Vi hade väldigt varmt på rummet och behövde öppna fönstret, eftersom vi hade rum mot vägen så blev det väldigt svårt att sova då. När fönstret var stängt stördes vi inte av vägen, även om den hörs lite.

Frukosten var vad man kan förvänta sig. Ganska trångt i frukostsalen däremot. Även helt öppet in till köket så låter en del när disken körs.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack TheNiceTraveller
Omdömet skrevs 13 maj 2018

Var på en tjänsteresa, fick enkel rum med utsikt över gården. Tiden har stannat någonstans mellan 80-90 talet, men sängen var skön och det var rent. Nära till tågstationen och shopping. Bra frukost, trevlig personal. Wi-fi fungerade utan anmärkningar. Man använder vanliga nycklar på det hotellet, vilket medför lite oljud på kvällen/morgonen när anda gäster låser.

• Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack xmagnolia