Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Bodde med sambo och barn en natt. Rummet var helt okej, lite äldre badrum. Ingen ac, och öppnade man fönstren så hördes järnvägen väldigt mycket så det blev varmt i rummet.

Helt okej frukost som hade det man förväntade sig.

Kanske inget hotel jag skulle boka för flera nätter men för en natt på vägen så var det ett helt okej alternativ som inte kostade allt för mycket.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 426mikaelk
Omdömet skrevs 15 juli 2018

Ett medelmåttigt äldre hotell, men med bra sängar och funktionsdugliga, men slitna rum. Frukosten ok men inget överflöd. Tjejen i receptionen var suverän när vi kom och visade runt oss på en karta vart vi kunde äta mm. Ett stort plus är gratis parkering, men kom i tid, det finns bara 13 platser.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Bengt_Kinna_Sweden
Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Ett okej hotell. Inte så nytt och ser lite tråkigt ut men rent och fräscht.

Läget är bra med närhet till stationen och centrum.

Toaletten med dusch var väldigt liten.
Vi hade väldigt varmt på rummet och behövde öppna fönstret, eftersom vi hade rum mot vägen så blev det väldigt svårt att sova då. När fönstret var stängt stördes vi inte av vägen, även om den hörs lite.

Frukosten var vad man kan förvänta sig. Ganska trångt i frukostsalen däremot. Även helt öppet in till köket så låter en del när disken körs.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack TheNiceTraveller
Omdömet skrevs 13 maj 2018

Var på en tjänsteresa, fick enkel rum med utsikt över gården. Tiden har stannat någonstans mellan 80-90 talet, men sängen var skön och det var rent. Nära till tågstationen och shopping. Bra frukost, trevlig personal. Wi-fi fungerade utan anmärkningar. Man använder vanliga nycklar på det hotellet, vilket medför lite oljud på kvällen/morgonen när anda gäster låser.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack xmagnolia
Omdömet skrevs 16 februari 2018

Fick ett rum utåt gatan, trafiken hördes tydligt. Fick byta rum inåt gården istället. Wi-fi fungerade sådär. Sängen var hård men badrummet fräscht. Frukosten ok men trångt i ”matsalen”. Bra läge nära tågstation och relativt centralt.

Rumstips: Välj ett rum inåt gården...
Datum för vistelsen: februari 2018
Restyp: Reste i arbetet