Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Återkom till detta hotel eftersom vi var så nöjda sist när vi var i Linköping. Ligger väldigt centralt på gångavstånd till centrum. Väldigt bra och i vårt tycke rymligt familjerum. Frukosten är lagom och god, dessutom fylls den på hela tiden. Hit återkommer vi gärna.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
1  Tack 542carinaa
StangaHotell, Front Office Manager på Sure Hotel by Best Western Stanga in Linkoping, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Underbart att ni är så nöjda med er vistelse hos oss, det är ju vårt mål att alla ska vara nöjda när de lämnar hotellet!

Ni är varmt välkomna åter!

/Annelie, receptionen

Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Ett litet hotell med bra läge och trevlig personal!
Järnvägsstationen snett över gatan och en kort promenad till centrum. Vill man till gamla Linköping finns bussar på nära håll om man inte har bil (med bil tar det ca 10 min)
Hotellet hör inte till det modernaste och det är lite trångt,framförallt i badrummet men det är rent och det är viktigast....
Vi kom till frukosten 45 minuter före stängning och då var det väldigt tomt bl.a på frukt så det kan de bli bättre på....
Det var också trångt där buffén var uppdukad.
Jag är nöjd med min min vistelse på hotellet.

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack abbaV_stervik
StangaHotell, Front Office Manager på Sure Hotel by Best Western Stanga in Linkoping, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2018

Tack för er feedback, det uppskattar vi! Nej vi är inte det mordernaste hotellet men är det välstädat och man blir bemött av trevlig personal på ett hotell väger det oftast upp det hela. Vi vet att det är lite trångt vid vår frukostbuffé och det är inte så mycket vi kan påverka, utrymmet är så stort som det är. Däremot kan vi alltid förbättra oss när det gäller att fylla på buffén, det ska alltid vara väl påfyllt oavsett hur lång tid det är kvar till stängning! Vi kommer att se över rutinerna och ska se till att det är bättre påfyllt nästa gång ni besöker oss!

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 22 november 2017 från mobil enhet

Hade från början tagit in på ett grannhotell men det var obemannat och olustigt. Ringde Stångå och förklarade situationen. De kände igen scenariot och hjälpte mig direkt med rum. Väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Obemannat nattetid men med ett telefonnummer de går att nå via. Rummet var mysigt och wi-fin bra. Hotellet ligger vid motorvägen så det hördes lite från fönstren, jag antar att det kan vara bra att veta. Jag sov som en prins och frukostbuffén var god den med. (Ingen havremjölk vad jag kunde se, men jättemycket god frukt) Om jag får tillfälle att övernatta i Linköping igen kommer jag välja det här hotellet direkt. De ligger även jättenära centralstationen.

Bodde här: november 2017, reste ensam
Tack Stef G
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Inget lyxhotell med fräscht och finare inuti än utan på. .
Rymligt rum som det kan vara på äldre hotell. Tyst och lugnt iaf inåt gården. En torsdag i november blev P platserna upptagna vid 18 tiden så kom i tid !

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Sjkvst
StangaHotell, Ägare på Sure Hotel by Best Western Stanga in Linkoping, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2017

Hej och tack för ditt omdöme, vi blir väldigt glada att vi kunde få överraska lite på insidan, utsidan ansvara vi inte för men vi gör vad vi kan. Parkeringen är såklart ett problem, vi har 13 platser och 41 rum så om många tar bilen kan det bli trångt. Det finns flera parkeringa runtomkring men dessa kostar runt 50kr för en natt. Vår är gratis då vi inte vill riskera att de som parkerar och betalar inte får tillbaka sin plats om de åker iväg och har betalt för den.

Med vänlig hälsningar
Fredrik von Hofsten

Omdömet skrevs 16 oktober 2017

Vänligt litet familjehotell som ligger centralt nära järnvägsstationen. Trevlig personal, god frukost. Det som drar ner betyget är att vi hade en obehaglig unken lukt i badrummet. Störande trafikljud från en stor gata utanför.

Tips för att välja rum: Välj ett rum mot gården om möjligt, trafiken störande en stor del av natten.
  • Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack mojanpe

Hej!

Tack för ditt omdöme, skönt att vi i personalen var trevliga, det som var trist var den konstiga doften från badrummet. Vi tror och hoppas att det ska vara åtgärdat nu men ibland påverkar ventilationen och hur det blåser väldigt mycket, så pass att vattenlåsen kan tömmas på vatten. Vi hoppas att ni vid nästa tillfälle ska slippa dra ner på betyget. Välkommen åter!

Med vänliga hälsningar
Fredrik von Hofsten