Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor160 US$
ScandicHotels.com
Booking.com160 US$
eDreams160 US$
CheapTickets160 US$
Omdömet skrevs 1 november 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Receptionen Scandic Linköping, Guest Services / Front Office på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2021

Omdömet skrevs 26 oktober 2021

Omdömet skrevs 19 oktober 2021

Snyggt o trevligt, föredömlig personal. Fantastisk restaurang med mkt god service. Poolavdelningen jätte trevlig men kunde vara lite grundare och kompletteras med en jaccuzzi. Bra med bokningstider för mindre antal personer samtidigt

Tack tompa16
Johanna Sandén, Guest Services / Front Office på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2021

Kära tompa16,
Tusen tack för att du har tagit dig tid till att ge oss din feedback, det betyder verkligen mycket för oss.
Vad härligt att du har haft en trevlig vistelse hos oss!
Vi hoppas att vi får lov till att välkomna dig tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 11 oktober 2021

Scandic Linköping Väst är stabilt utan att sticka ut på något vis. Perfekt match av "pris och prestanda".
Rent, helt och håller vad det lovar. Klart prisvärt. Det här hotellet passar mycket bra för t.ex idrotsklubbar på turneringar eller barnfamiljer.

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack mikaelquick
Johanna Sandén, Guest Services / Front Office på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2021

Kära mikaelquick,
Tusen tack för att du har tagit dig tid till att ge oss din feedback, det betyder mycket för oss.
Vad härligt att du har haft en bra vistelse hos oss!
Vi hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till oss nästa gång ni besöker Linköping.

Omdömet skrevs 5 oktober 2021

Bra hotell som ligger perfekt när man har hundar med sig. Gratis parkering är ett stort plus! Och det tar 15 min med buss till centrum.
Fick också otroligt fint bemötande och hjälp att få rummet lite längre då jag går i skolan och slutar 17.00. Så fick checka ut senast 18.00 istället ( mot extra betalning ).
Jag är återkommande gäst tack vare denna service jag fått och har nu bokar mig varje månad fram till januari. Och jag hoppas att all er personal är lika tillmötesgående som tidigare varit.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack mlassmadjursrehab

Kära miassmadjursrehab,
Tusen tack för alla dina fina ord om vårt bemötande, det betyder verkligen mycket för oss.
Vi ses snart igen!