ScandicHotels.com
Travelocity
Agoda.com209 US$
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Ida Karlsson, Guest Services / Front Office på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Datum för vistelsen: juli 2021

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Bad om extra städning pga allergi, detta utfördes aldrig.
Mat rester på golvet,jordnötter i sängen, kackerlackor på golvet och väldigt dammigt.
Fick byta rum och detta skulle städas under dagen. Utfördes aldrig heller och låg chips i sängen. Stora dammtussar under skrivbordet och på alla lister och hyllor. Fick titta på 3 andra rum som var lika ofräscha. I lobbyn och på alla golvlister finns lager av damm.
O städade korridorer och ofräscht överlag.
Ostädade toaletter,dammigt och trasiga lampor.
Borde vara spritade dörr handtag åtminstone. Fick be om damtrasor och sanera själv tillsist

Tack roob589

Kära roob589,
Tusen tack för att du har tagit dig tid till att ge oss din feedback, det betyder mycket för oss.
Jag vill verkligen beklaga upplevelsen som du har haft, men jag hoppas att kompensationen som du fick ändå har varit lite plåster på såren.
Detta är självklart inte okej, och jag skickar vidare detta till den som är ansvarig för vår rengöring.
Med vänliga hälsningar
Ida, Receptionen

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

När vi skulle göra ett återbesök i Linköping valde vi att byta hotell från City till Väst, mycket pga poolen som dottern ville besöka. I efterhand var vi allihop överens om att det var ett nerköp att byta hotell. Det mesta tyckte vi var bättre på City. Om vi börjar med poolen så var alla tider bokade på ankomstdagen eftersom maxtaket var på 5pers/tid. Enda lediga tiden var när vi egentligen redan borde ha checkat ut dagen därpå. Vi bokade den för dotterns skull. Poolen var dock väldigt kall och såg smutsig ut så det var bara dottern som badade när vi väl kom dit. Bra dock att man kunde boka ur Coronasynpunkt.

Rummet var väldigt varmt. Tur att de hade ställt in en fläkt, annars hade vi nog flutit bort. Dottern tyckte att det var tråkig utsikt att bo precis vid macken (hon blev bortskämd med å-utsikt vid City) men kan tänka mig att detta läge lockar de som är på resande fot och bara ska sova innan de hastar vidare (eller om man ska till Gamla Linköping som låg rätt nära). Vill man däremot gå ut och äta är City betydligt bättre placerad med gångavstånd till flera restauranger.

Helt ok frukostbuffé men utav de tre Scandichotell vi bodde på under veckan hamnade denna på bronsplats. Nu åt vi inte middag på hotellet men deras tapasbuffé lät väldigt trevlig.

Högst på plussidan ligger enligt oss att hotellet har gratis parkering.

Tack karinbO4265ZB

Kära karinbO4265ZB,
Ja, tyvärr har vi varit tvungna att ha restriktioner i vår pool, så att alla ska kunna hålla avstånd.
Vi hoppas dock att om ni har vägarna förbi att vi får lov till att välkomna er tillbaka en annan gång.
Med vänliga hälsningar
Ida, Receptionen