Kostnadsfri avbokning till den 21-03-07
Travelocity150 US$
Omdömet skrevs 14 september 2020

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Anna Johansson, General Manager på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2020

Omdömet skrevs 11 september 2020

Ett bra hotel som har bra tillgänglighet när man kommer med bil.
Man behöver inte in i Linköping och leta parkering m.m.
Jag har bott där några gånger och har alltid varit nöjd med min vistelse.
Kan rekommenderas om man t.ex. behöver en "hotellnatt".

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack larsjonasson2020

Tack för ditt fina omdöme Lars, så härligt att höra att du trivs hos oss.

Jag hoppas att vi ses snart igen.

Bästa hälsningar
Johanna, Receptionschef

Omdömet skrevs 8 september 2020

Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Hårda sängar men bra rum i övrigt. Saknade att det inte fanns kylskåp. Lekrummet stängt pga corona. Bra frukost med bl a pannkakor där man fick boka tid såhär i coronatider. Fanns handsprit och handskar.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack BeatnikFly
Anna Johansson, General Manager på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2020

Tack för att du berättade om hur ni hade det hos oss!

Varmt välkomna åter, mvh Anna, hotellchef