SPARA 9 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-03-07
Boka nu, betala på plats
eDreams152 US$
ScandicHotels.com148 US$
Trip.com158 US$
Omdömet skrevs 8 september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Anna Johansson, General Manager på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2020

Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Hårda sängar men bra rum i övrigt. Saknade att det inte fanns kylskåp. Lekrummet stängt pga corona. Bra frukost med bl a pannkakor där man fick boka tid såhär i coronatider. Fanns handsprit och handskar.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack BeatnikFly
Anna Johansson, General Manager på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2020

Tack för att du berättade om hur ni hade det hos oss!

Varmt välkomna åter, mvh Anna, hotellchef

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Datum för vistelsen: juli 2020