eDreams
Travelocity
ScandicHotels.com
Orbitz.com
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Hårda sängar men bra rum i övrigt. Saknade att det inte fanns kylskåp. Lekrummet stängt pga corona. Bra frukost med bl a pannkakor där man fick boka tid såhär i coronatider. Fanns handsprit och handskar.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack BeatnikFly
Anna Johansson, General Manager på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2020

Tack för att du berättade om hur ni hade det hos oss!

Varmt välkomna åter, mvh Anna, hotellchef

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Helt okej för en kort vistelse.
Hotellet godtar hundar, vilket man ska veta om. Dessa väckte oss flera gånger på natten och tidig morgon, genom ylande och skällande.

Personalen var fantastiska. Mycket trevliga och hjälpsamma.

Rummen var helt okej men inte mycket mer än så. Hyfsad standar i badrummet dock.
Våningssängarna i familjerummen är inget vidare. De är konstruerade så att en bit sticker ut ovanför dig (både uppe och nere). Vilket gjorde att barnen slog i huvudet ett flertal gånger.

Frukosten var heller inget de kan skryta med, dock var det kanske lite begränsat med mat då det är Corona-tider.

Man bor en bra bit från centrum. Så man behöver ta bilen, vilket kan vara bra att veta om.

Poolen är väldigt liten. Rymmer max 5-7 barn åt gången. Bastun är ännu mindre, max 4 personer.
Även gymmet är begränsat men helt ok.

Vi trivdes bra men då stannade vi tre nätter och var på dagsturer hela dagarna och hade tillgång till bil.
Dock hade restaurangen stängt när vi var där, antagligen pga Corona.

Finns gått om parkeringsplatser för hotellets gäster!

Tack Mr_Rosberg

Tack för att du berättade om hur ni hade det hos oss!

Så roligt att ni var nöjda med bemötandet.
Jag beklagar att ni fick sömnen störd pga hund i närliggande rum. Oftast så har ägarna som har med hunder på hotell väldigt bra ordning på dem, men just de här dagarna så var det tyvärr inte så.

Varmt välkomna åter, mvh Anna, hotellchef

Omdömet skrevs 27 juli 2020