Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 115 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 159 US$/natt.

• Frukost ingår
Sure Hotel by Best Western Stanga in Linkoping(Linköping)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Sky Hotel Apartments Linköping(Linköping)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 124 US$/natt.

Linköpings City Hotell och Vandrarhem(Linköping)(Mycket prisvärt!)
Bergs Slussar Vandrarhem & Äventyrsgolf(Linköping)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Sen incheck med trevligt bemötande i receptionen. Fick hjälp med att beställa taxi och sov gott hela natten. Rummet var dåligt planerat med eluttag blockerat bakom sängen och utan åtkomst. Det fanns ett eluttag vid ena sängen men för att kunna nyttja detta till dator el mobil så var jag tvungen att dra ur sladden för sänglampan. Smått irriterande när man vill få till ström för dator o mobil. Tur att inte alla fyra sängar i rummet skulle beläggas för då hade detta blivit ett stort problem.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Erika E
Petra J, Front Office Manager på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Hej,
Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande i receptionen. Jag har tagit dina synpunkter vidare ang. eluttagen i rummet.
Ni är hjärtligt välkomna tillbaka till oss igen!
Med vänliga hälsingar Petra Johansson, receptionschef

Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Ett hotell som passar för dig med bil.

Gott om parkeringsplatser och nära till motorvägen mellan Stockholm och Jönköping.

Välstädat rum med hård skön säng.

Bra frukostutbud.

Trevlig personal i restaurang och reception.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack HobbeDalarna
Petra J, Front Office Manager på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Hej,
Stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.
Med vänliga hälsnignar Petra Johansson, receptionschef

Omdömet skrevs 27 februari 2018

Vi trivdes utmärkt. Lugnt och skönt. Vi sov gott. God frukost. Trevlig personal. Vi rekommenderar gärna hotellet till andra. Det fanns som vanligt jätte goda räksmörgåsar. Läget var bra bara en bit in till city där vi var på teater.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack cattis782
Petra J, Front Office Manager på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2018

Hej!
Stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att ni trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.
Med vänliga hälningar Petra Johansson, receptionschef

Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Helt ok rum. Trist restaurang. Servicen i restaurangen vänlig men långsam. Tar oerhört lång tid att få deras uppmärksamhet.
Ok frukost men inte mer. Bor här om inget annat i närheten finns ledigt.
Bra med gratis parkering.

Bodde här: januari 2018, reste ensam
Tack mamarazzi
Petra J, Front Office Manager på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var riktigt nöjd med snabbheten i resturangen. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster .
Visst är det smidigt med vår parkering som är precis utanför hotellet. Jag hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.
Med vänliga hälsining Petra Johansson, receptionschef

Omdömet skrevs 8 januari 2018

• Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Petra J, Front Office Manager på Scandic Linkoping Väst, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2018