Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Snabbt och enkelt bokade vi in, under coronatider som fick vi parkering gratis i garaget.!!
Bra organisation, mycket bra frukost.
Mycket märklig rumsnummer sekvenser. Det verkar ha tänkt fel och lagt de nummer som blev fel sist i korridoren.
Hotellnätter höll samma standard som för 3år sedan.

Rumstips: Våning 4 ger bra utskikt.
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack reinh0ldd
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Återkommer till Ekoxen efter några år. Fick ett av de renoverade rummen i den "äldre" delen. Mycket bra läge och framförallt tyst. Bra rum med god komfort, mjuk säng (själv föredrar jag hård, men jag sov gott). Mycket trevlig personal. Trots corona-tider var frukosten inte en påse på rummet utan jag kunde äta frukost i restaurangen, enda begränsningen är att gästen dagen innan måste teckna sig för en "slot" i matsalen. Något begränsat utbud på frukostbuffén, men full tillräckligt. Mycket bra pris för rummet och numera gratis parkering i hotellets garage (i mån av plats). Vilket är värt en hel del med tanke på parkeringsbolagets prissättning i Linköping.

Tack analog-photo
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

För den som inte vill bo mitt i centrums myller har Ekoxen ett perfekt läge. Lugnt och nära till parken. Vid ingången får man dessvärre lite vandrarhems-vibbar - ingen verkar plocka bort skräp bredvid avfallsbehållaren eller planteringskärl med vissna plantor.

Personalen är mycket trevlig och har mycket tålamod - och kommunicerar också bristen på två av tre sorters fatöl (en lördagkväll, där många vill sitta i lobbyn) med en charmant ursäkt.

Rummet är fint med mycket bekväma sängar. Stor trivselfaktor efter långa promenader genom stan.

Frukostbuffén var inte opulent men precis lagom i Corona-tider. Baconet till äggröran kunde ha varit lite mindre knaprigt, tyckte frukost-experten vid bordet. Men brödet var väldigt gott.

Tack Mabsut
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Incheckning blev fördröjd någon timme då rummet ej var städat. Vi hade bokat rum med spjälsäng, dock fanns den ej på rummet. Jag fick gå ner till receptionen och påtala detta två gånger innan vi fick en säng, läggningen utav vår 1-åriga dotter blev 1,5 tim senare än normalt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Everkrans
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt hotell till mycket rimligt pris. Parkering i källarplan ingår. Mycket trevlig personal. Frukost helt ok trots corona. Ligger precis vid Trädgårdsföreningen. Gångavstånd in till centrum. Rekommenderas

Tack Janet S