ZenHotels.com
Booking.com151 US$
eDreams151 US$
Travelocity137 US$
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

För den som inte vill bo mitt i centrums myller har Ekoxen ett perfekt läge. Lugnt och nära till parken. Vid ingången får man dessvärre lite vandrarhems-vibbar - ingen verkar plocka bort skräp bredvid avfallsbehållaren eller planteringskärl med vissna plantor.

Personalen är mycket trevlig och har mycket tålamod - och kommunicerar också bristen på två av tre sorters fatöl (en lördagkväll, där många vill sitta i lobbyn) med en charmant ursäkt.

Rummet är fint med mycket bekväma sängar. Stor trivselfaktor efter långa promenader genom stan.

Frukostbuffén var inte opulent men precis lagom i Corona-tider. Baconet till äggröran kunde ha varit lite mindre knaprigt, tyckte frukost-experten vid bordet. Men brödet var väldigt gott.

Tack Mabsut
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Incheckning blev fördröjd någon timme då rummet ej var städat. Vi hade bokat rum med spjälsäng, dock fanns den ej på rummet. Jag fick gå ner till receptionen och påtala detta två gånger innan vi fick en säng, läggningen utav vår 1-åriga dotter blev 1,5 tim senare än normalt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Everkrans
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt hotell till mycket rimligt pris. Parkering i källarplan ingår. Mycket trevlig personal. Frukost helt ok trots corona. Ligger precis vid Trädgårdsföreningen. Gångavstånd in till centrum. Rekommenderas

Tack Janet S
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Vi bodde här i 2 nätter och var väldigt nöja. Jättefint hotell och bra personal. Vi hade även en dag inbokat i spat med massage och relax, väldigt värt pengarna om så något dyrt.

Hotellet ligger lite avsides från stan, en promenad på 10 min för att komma till stadens centrum.

Kan rekommendera detta hotell till alla, bra för barnfamiljer då dom har pingsbors, fotbollsspel och shufflebord i lobbyn som är gratis att använda. Riktigt roligt!

Tack 266amanda
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Ser inte mycket ut för världen från utsidan. Insidan är desto trevligare med gott om utrymme i restaurang, lobby och rum. Frukosten en aning oorganiserad men gott om platser för samtliga gäster. Tyvärr luktade vårt rum avlopp och vi bodde intill en korridorsdörr som slog riktigt ordentligt varje gång någon passerade. Vi påtalade detta för receptionen och de tackade för informationen, dock inget snack om att dra av på rumspriset eller någon annan kompensation

Tack KristianB_1234