eDreams
Snaptravel
Expedia.com137 US$
Booking.com151 US$
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Incheckning blev fördröjd någon timme då rummet ej var städat. Vi hade bokat rum med spjälsäng, dock fanns den ej på rummet. Jag fick gå ner till receptionen och påtala detta två gånger innan vi fick en säng, läggningen utav vår 1-åriga dotter blev 1,5 tim senare än normalt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Everkrans
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt hotell till mycket rimligt pris. Parkering i källarplan ingår. Mycket trevlig personal. Frukost helt ok trots corona. Ligger precis vid Trädgårdsföreningen. Gångavstånd in till centrum. Rekommenderas

Tack Janet S
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Vi bodde här i 2 nätter och var väldigt nöja. Jättefint hotell och bra personal. Vi hade även en dag inbokat i spat med massage och relax, väldigt värt pengarna om så något dyrt.

Hotellet ligger lite avsides från stan, en promenad på 10 min för att komma till stadens centrum.

Kan rekommendera detta hotell till alla, bra för barnfamiljer då dom har pingsbors, fotbollsspel och shufflebord i lobbyn som är gratis att använda. Riktigt roligt!

Tack 266amanda
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Ser inte mycket ut för världen från utsidan. Insidan är desto trevligare med gott om utrymme i restaurang, lobby och rum. Frukosten en aning oorganiserad men gott om platser för samtliga gäster. Tyvärr luktade vårt rum avlopp och vi bodde intill en korridorsdörr som slog riktigt ordentligt varje gång någon passerade. Vi påtalade detta för receptionen och de tackade för informationen, dock inget snack om att dra av på rumspriset eller någon annan kompensation

Tack KristianB_1234
Omdömet skrevs 9 juli 2020

Hade en fantastisk vistelse hos er med er som startpunkt. Var enkelt att hitta tillbaka lch er hjälp med att hitta dit man skulle vara topp betyg på enkelt att förstå. Synd bara att dottern glömde sin lilla mjuka gris i sin bäddfotölj men får hoppas att en hittas. Ringde och ni skulle se efter 8ch höra av er om ni fann den. Mycket trevliga på alla sätt ni rekommenderas starkt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack jennie w