Travelocity
ZenHotels.com
SPARA 13 US$
eDreams148 US$
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Vi bodde här i 2 nätter och var väldigt nöja. Jättefint hotell och bra personal. Vi hade även en dag inbokat i spat med massage och relax, väldigt värt pengarna om så något dyrt.

Hotellet ligger lite avsides från stan, en promenad på 10 min för att komma till stadens centrum.

Kan rekommendera detta hotell till alla, bra för barnfamiljer då dom har pingsbors, fotbollsspel och shufflebord i lobbyn som är gratis att använda. Riktigt roligt!

Tack 266amanda
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Ser inte mycket ut för världen från utsidan. Insidan är desto trevligare med gott om utrymme i restaurang, lobby och rum. Frukosten en aning oorganiserad men gott om platser för samtliga gäster. Tyvärr luktade vårt rum avlopp och vi bodde intill en korridorsdörr som slog riktigt ordentligt varje gång någon passerade. Vi påtalade detta för receptionen och de tackade för informationen, dock inget snack om att dra av på rumspriset eller någon annan kompensation

Tack KristianB_1234
Omdömet skrevs 9 juli 2020

Hade en fantastisk vistelse hos er med er som startpunkt. Var enkelt att hitta tillbaka lch er hjälp med att hitta dit man skulle vara topp betyg på enkelt att förstå. Synd bara att dottern glömde sin lilla mjuka gris i sin bäddfotölj men får hoppas att en hittas. Ringde och ni skulle se efter 8ch höra av er om ni fann den. Mycket trevliga på alla sätt ni rekommenderas starkt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack jennie w
Omdömet skrevs 8 juli 2020

Trevligt hotell. Utsidan ser dock bedrövlig ut med vissna blommor utanför entrén och sjaskig fasad. Ger ett första dåligt intryck. Insidan är dock mycket trevlig. Bra frukost trots Corona. Parkeringsgaraget är väldigt litet så det var fullt när vi kom. Men det finns andra parkeringar i närheten så det löste sig bra ändå.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack Stopfo
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Det här hotellet ser bra ut på bilder. Men i verkligheten känns det som att de ansträngt sig men inte riktigt lyckats. Hotellrummet har det man behöver men är inrett halvdant. Kylskåpet på rummet står på golvet. Ventilen är igensatt med plastpåse, tvålen har trillat mer från väggen och duschen läcker. Frukosten har allt som man kan önska men det ser slafsigt ut. ni behöver ha någon som snyggar till det efter att gästerna har vart framme. Allmänt ser det ut som man glömt planera in att underhålla hotellet. Man har renoverat men glömt att renovera allt. Gammal fönsterbräda som suttit där i 30 år men vägen är nymålad och en ny soffa... Det hänger inte riktigt ihop.

Tack MrJohannesx