ZenHotels.com
Booking.com151 US$
eDreams151 US$
Travelocity137 US$
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Ser inte mycket ut för världen från utsidan. Insidan är desto trevligare med gott om utrymme i restaurang, lobby och rum. Frukosten en aning oorganiserad men gott om platser för samtliga gäster. Tyvärr luktade vårt rum avlopp och vi bodde intill en korridorsdörr som slog riktigt ordentligt varje gång någon passerade. Vi påtalade detta för receptionen och de tackade för informationen, dock inget snack om att dra av på rumspriset eller någon annan kompensation

Tack KristianB_1234
Omdömet skrevs 9 juli 2020

Hade en fantastisk vistelse hos er med er som startpunkt. Var enkelt att hitta tillbaka lch er hjälp med att hitta dit man skulle vara topp betyg på enkelt att förstå. Synd bara att dottern glömde sin lilla mjuka gris i sin bäddfotölj men får hoppas att en hittas. Ringde och ni skulle se efter 8ch höra av er om ni fann den. Mycket trevliga på alla sätt ni rekommenderas starkt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack jennie w
Omdömet skrevs 8 juli 2020

Trevligt hotell. Utsidan ser dock bedrövlig ut med vissna blommor utanför entrén och sjaskig fasad. Ger ett första dåligt intryck. Insidan är dock mycket trevlig. Bra frukost trots Corona. Parkeringsgaraget är väldigt litet så det var fullt när vi kom. Men det finns andra parkeringar i närheten så det löste sig bra ändå.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack Stopfo
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Det här hotellet ser bra ut på bilder. Men i verkligheten känns det som att de ansträngt sig men inte riktigt lyckats. Hotellrummet har det man behöver men är inrett halvdant. Kylskåpet på rummet står på golvet. Ventilen är igensatt med plastpåse, tvålen har trillat mer från väggen och duschen läcker. Frukosten har allt som man kan önska men det ser slafsigt ut. ni behöver ha någon som snyggar till det efter att gästerna har vart framme. Allmänt ser det ut som man glömt planera in att underhålla hotellet. Man har renoverat men glömt att renovera allt. Gammal fönsterbräda som suttit där i 30 år men vägen är nymålad och en ny soffa... Det hänger inte riktigt ihop.

Tack MrJohannesx
Omdömet skrevs 2 juli 2020

Det är Coronatider och givetvis är saker och ting annorlunda.
Jag bodde i ett enkelrum på första våningen och ut mot gatan. Det var fruktansvärt varmt i rummet när jag kom vid niotiden på kvällen. Det gick inte att sova med öppet fönster då gatan var precis utanför. Frukosten som serverades kan inte benämnas som buffé. Den var verkligen nedbantad. Det fanns ingen information om detta.
När jag kom tillbaka på kvällen dag 2. Då hade man varken bäddat eller bytt handdukar. När jag gick till receptionen för att fråga fick jag svaret att det gjorde man inte pga smittorisk. Detta fick jag ingen information om vid incheckning eller vid bokningen.
Om hotellet vill ha gäster även i dessa tider då får man anstränga sig mer.

Rumstips: Boka rum antingen på våning 3 och högre eller undvik mot gatan.
1  Tack N732XGannak