“Fett goa burgare”

Allmänt ett bra hamburgareställe

Datum för besöket: september 2020
Tack simpzmagnus

Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Riktigt gott! Både barn och vuxna. Vegetarianer & köttätare var mätta och glada.

Det tog en ganska lång stund att få maten dock men hellre det och att det är vällagat än tvärtom.

Datum för besöket: juli 2020
Tack JohannaJ787
Omdömet skrevs 2 mars 2020

Goda rejäla burgare, man kan välja lite olika på och den picklade rödlöken är fantastiskt, även köttet burgaren är gjord av smakar bra kött! Vi har alltid fått mycket bra service och det är en av barnens favoritresturanger nu.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 39madelenep
Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

80kr för en liten halloumiburgare till vår dotter med bara ketchup - på lunchen. Fin yta (rum, inredning) och bra bemötande men maten var underkänd.

Datum för besöket: december 2019
Tack BazonBacon
Omdömet skrevs 23 november 2019 från mobil enhet

Riktigt bra burgare och perfekt pommes. Bra att det finns möjlighet att välja tre olika storlekar. Fräsch restaurang och serviceinriktad personal.

Datum för besöket: november 2019
Tack N3029HKjens_

Resenärer som tittade på Bores tittade också på

Sturefors, Linköping

Linköping, Östergötlands län

Besökt Bores? Berätta vad du tyckte!